Znajdź informacje

Zapłaci 15 tys. zł kary za użycie zdjęcia w kampanii wódki


« lista artykułów
2016-04-19

Sąd Rejonowy w Lubinie warunkowo umorzył sprawę wykorzystania zdjęcia z tzw. wydarzeń lubińskich w reklamie producenta wódki Żytnia. Pracownica agencji PR, która wykorzystała zdjęcie w kampanii reklamowej i kilka miesięcy temu usłyszała w związku z tym faktem prokuratorskie zarzuty, teraz będzie musiała zapłacić 15 tys. zł kary na rzecz jednej z poszkodowanych osób.

Wpis na portalu społecznościowym producenta wódki Żytnia umieszczony został po południu 18 sierpnia br. Na profilu pojawiło się zdjęcie z wydarzeń, do jakich doszło 31 sierpnia 1982 roku w Lubinie. Tego dnia podczas starć miejscowej ludności z milicją i ZOMO zginęły trzy osoby. Fotografię, na której widać pięciu mężczyzn niosących rannego kolegę producent napojów alkoholowych opatrzył napisem: „KacVegas? Scenariusz pisany przez Żytnią”. Obok umieszczono logo wódki.

W listopadzie zarzuty w tej sprawie usłyszała 28-letnia Marta S., która zdaniem prokuratury publikacją pomówiła jedną z osób widocznych na fotografii. W toku wykonanych czynności oskarżona wyraziła skruchę i przeprosiła. Teraz sąd postanowił warunkowo umorzyć sprawę, bowiem pokrzywdzony zawarł z oskarżoną ugodę na mocy której otrzyma 15 tys. zł zadośćuczynienia. 

W następstwie tych wydarzeń bielski Polmos w trybie natychmiastowym rozwiązał umowę z toruńsą agencją PR.

Foto: facebook

bak

Zobacz także

Nowoczesne Budownictwo Przemysłowe
Płyty warstwowe to perfekcyjne połączenie trwałości wysokiej jakości blach, oraz izolacji termicznej jaką oferują nam wełny mineralne. Blachy warstwowe to ...
Kompetencje miękkie – co do nich zaliczamy? Jakie są korzyści z rozwijania kompetencji miękkich w firmie?
W świecie biznesu umiejętności miękkie nabierają coraz większego znaczenia. Pracodawcy i menedżerowie dostrzegają, że nie tylko kompetencje twarde decydują o ...
Skuteczne pozycjonowanie strony w Google i reklama w internecie to ważny element rozwoju e-biznesu
Pozycjonowanie w Google i reklama internetowa to dwa filary, które wspierają rozwój biznesu online. W artykule przedstawiamy, jak działania SEO ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top