Rekordowe wyniki TVN Turbo, udany debiut "Wojen samochodowych"
« lista artykułów
2016-04-08
W marcu udział kanału TVN Turbo w grupie komercyjnej (16-49) wyniósł 0,88 proc. Poprzedni rekordowy wynik w tej grupie, pochodzi z listopada 2014 (0,85 proc.). Widzowie stacji najchętniej wybierali produkcje własne kanału. Najchętniej oglądanym programem w marcu był debiutujący na antenie cykl "Wojny samochodowe".
Dużą oglądalność w marcu zgromadziła również interwencyjna "Turbo kamera” oraz nowy, szósy sezon programu Kuby Klawitera - "Nowy gadżet”. Zwiększa się również czas poświęcony na oglądanie danego programu przez widza w ciągu doby (ATS), w marcu wzrósł on o ponad cztery minuty w porównaniu do roku ubiegłego.
Widzowie TVN Turbo nie tylko chętnie wybierają produkcje z oferty kanału, ale równie chętnie i mocno angażują się w to, co oferuje im popularny profil stacji na FB. Autorski materiał stacji z 81-letnią mieszkanką Katowic jeżdżącą najmocniejszą wersją Subaru WRX STI (luty 2016) to rekordowy post, dotarł aż do 3,1 mln użytkowników.
Foto: TVN
bak