Waldemar Gasper nowym szefem biura reklamy Telewizji Polskiej
« lista artykułów
2016-02-24
Decyzją zarządu Telewizji Polskiej Waldemar Gasper został nowym szefem biura reklamy TVP. Zastąpi na tym stanowisku Marcina Gudowicza, który rozstaje się ze spółką za porozumieniem stron. Jeszcze na początku lutego Centrum Informacyjne TVP stanowczo dementowało informację o kolejnych zmianach personalnych w biurze reklamy.
Pod koniec stycznia z funkcji wicedyrektora biura reklamy TVP ds. strategii zrezygnował Mariusz Wyglądała. Kilka dni póniej w mediach społecznościowych informowano o kolejnych wypowiedzeniach w biurze reklamy Telewizji Polskiej. Na informacje te reagowało wtedy Centrum Informacji TVP, które stanowczo dementowało te doniesienia. W połowie stycznia brak zmian, również tych personalnych, w biurze reklamy zapowiadał na konferencji prasowej prezes TVP Jacek Kurski.
Wczoraj o nominacjach w biurze reklamy TVP poinformował zespół rzecznika. Stanowisko dyrektora objął Waldemar Gasper będący ekspertem z obszaru zarządzania mediami oraz realizacji nowych projektów biznesowych na rynku marketingowym, który współpracował z TVP w latach 1994-96, gdy współtworzył strategię programową TVP1 i kierował redakcjami publicystyki społeczno-kulturalnej. Następnie prowadził kampanią wyborczą AWS i był doradcą premiera Jerzego Buzka ds. polityki kulturalnej i środków masowego przekazu. W późniejszych latach współtworzył strategię programową telewizji Puls.
Oprócz Waldemara Gaspera do zespołu biura reklamy dołączają też dwie inne osoby - Małgorzata Szelenbaum będzie pełnić funkcję zastępcy dyrektora, a Wojciech Kowalczyk zostanie wicedyrektorem ds strategii.
Foto: TVP
bak.