Znajdź informacje

Wirtualne biura prasowe - centrum prasowe


7 polskich hoteli wśród najlepszych na świecie
Na podstawie opinii ponad 900 tysięcy internautów, portal HolidayCheck wybrał najlepsze hotele na świecie, przyznając już po raz 13. nagrody HolidayCheck Award 2018. Pośród nagrodzonych jest aż 7 hoteli z Polski. Śladem poprzedniego roku dodatkowo wyróżnione zostały te obiekty, które najwyższe opinie otrzymują niezmiennie od 5 lat.
czytaj więcej
Ratunku, mam infekcję!
Dr n.med., laryngolog, Magdalena Łapienis z Salve Przychodnie odpowiada na pytanie jak radzić sobie z infekcją wirusową. Wskazówki są szczególne istotne w okresie większej zachorowalności.
czytaj więcej
2018-01-22, 10:44
Kolporter
Po nagrody do saloniku
Ponad 700 tysięcy nagród zostało wydanych w salonikach prasowych Kolportera w 2017 r. w ramach różnego rodzaju akcji promocyjnych.
czytaj więcej
2018-01-22, 10:00
Czytio.pl
Nowość od Bookeen'a, czyli Bookeen Saga!
Bookeen Saga czytnik, który wyróżnia się spośród swoich braci. Nowość od francuskiego producenta wyróżnia się dzięki oryginalnemu wyglądowi. Mowa tu o zintegrowanym sylikonowym etui z czytnikiem.
czytaj więcej
Henryk Kania partnerem gali finałowej Szlachetnej Paczki
ZM Henryk Kania S.A. – jeden z liderów rynku mięsnego w Polsce – zostały partnerem finałowej gali XVII edycji Szlachetnej Paczki, która już 26 stycznia odbędzie się w ICE Kraków Congress Centre w Krakowie.
czytaj więcej
Artykuł sponsorowany - jak go napisać, żeby wzbudzał zainteresowanie?
Dobry artykuł sponsorowany to świetny sposób na zareklamowanie konkretnego produktu lub marki. Obecnie materiały marketingowe docierają do nas ze wszystkich stron. Z tego powodu odbiorcy niechętnie patrzą na mało wartościowe formy reklamy, nie dostarczające żadnych dodatkowych treści. Dlatego właśnie artykuły sponsorowane są doskonałym sposobem na zaciekawienie potencjalnych klientów. Tylko jak je pisać, aby nie zniechęcać czytelnika, ale zaciekawić go produktem lub marką?
czytaj więcej
2018-01-21, 15:41
Speakingo
Ucz się angielskiego online!
Chcesz rozmawiać po angielsku? Zacznij najpierw rozmawiać z komputerem!
czytaj więcej
Czekoladki z nadzieniem, a może nowa marka lodów?
Rekiny światowej finansjery zastanawiają się, czy wkrótce powstanie nowa marka słodyczy w Polsce.
czytaj więcej
Moje prywatne górskie przestrzenie
Sebastian Kawa - lekarz ginekolog z Międzybrodzia Żywieckiego, którego pasją od młodzieńczych lat są szybowce. Zanim zaczął latać, został żeglarzem. Najpierw pływał w klasie Optymist, potem Cadet oraz „420” i już wkrótce pojawiły się pierwsze tytuły mistrza Polski. Z uwagi na brak środków na zakup nowoczesnego sprzętu z wody przeniósł się w przestworza. Z żeglarskich regat pozostało mu sportowe zacięcie i chęć wygrywania, co potem przydało się w powietrznych wyścigach.
czytaj więcej
Grześki, Akuku!, Oranżada Hellena i linia Hellena Family+ nagrodzone w plebiscycie Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów 2018
Konsumenci kolejny raz docenili produkty marek Grześki, Akuku!, Oranżada Hellena i Hellena Family+ z portfolio Grupy Colian. Produkty Grześki Tyci, Miśki Kwaśne Akuku!, Oranżada Hellena FIT i linia napojów Hellena Family+ w impulsowych formatach zostały nagrodzone w konkursie Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów 2018. Gala finałowa oraz wręczenie prestiżowych wyróżnień odbyło się 18 stycznia w hotelu Polonia Palace w Warszawie.
czytaj więcej
1...974975976977978979980...1479

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top