Znajdź informacje

Wirtualne biura prasowe - centrum prasowe


Zyxel Networks wprowadza na rynek inteligentne przełączniki zarządzalne, aby zapewnić niedrogą, przyjazną dla środowiska migrację 10GbE dla małych firm
Nowa seria XGS1935 zużywa o 18% mniej energii. Pomaga w ten sposób małym i średnim firmom zmniejszyć zużycie prądu, obsługiwać rosnącą liczbę podłączonych urządzeń i przezwyciężyć wąskie gardła sieci.
czytaj więcej
2024-11-05, 16:54
Glosel
TopKa - bestsellery księgarni TaniaKsiazka.pl - październik 2024
Przedstawiamy październikowe zestawienie bestsellerów TopKa księgarni TaniaKsiazka.pl
czytaj więcej
2024-11-05, 11:30
Unilink S.A.
Nowotwory u mężczyzn: bardzo dużo jest do zrobienia
W listopadzie krajowe media będą zapewne dość często informowały o akcji #Movember. To ważna i godna pochwały inicjatywa. Nie zapominajmy jednak, że o problemach zdrowotnych mężczyzn związanych chociażby z nowotworami (i nie tylko) warto mówić przez cały rok.

Eksperci największej w Polsce multiagencji ubezpieczeniowej Unilink przy okazji listopadowej kampanii Movember przyglądają się między innymi danym na temat nowotworów u polskich mężczyzn, a także ofercie ubezpieczycieli. Informacje statystyczne o nowotworowych problemach polskich mężczyzn potwierdzają, że bardzo dużo jest jeszcze do zrobienia.
czytaj więcej
Kiddymoon świętuje 6 urodziny i ogłasza konkurs dla placówek edukacyjnych
Kiddymoon, polska marka należąca do Kontri sp. z o.o. i specjalizująca się w produkcji zabawek dla dzieci, obchodzi swoje 6. urodziny. Z tej okazji firma ogłasza drugą edycję konkursu „Dziecięcy kącik z Kiddymoon”, skierowanego do placówek edukacyjnych – żłobków, przedszkoli oraz klubów malucha.
czytaj więcej
Grupa RENEX na Warsaw Industry Week 2024
Grupa RENEX zapowiada swój udział w targach Warsaw Industry Week 2024, które odbędą się w dniach 5-7 listopada, i serdecznie zaprasza wszystkich do odwiedzenia stoiska B2.19.
czytaj więcej
Ponad 40 proc. Polaków używa rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ale więcej niż połowa z nich deklaruje, że robi to z braku wyboru. Nowe dane ClickMeeting
Ponad 90 proc. Polaków deklaruje, że zawsze dba o bezpieczeństwo swoich danych w sieci, albo stara się to robić, chociaż nie zawsze się to udaje. Jednocześnie jednak prawie połowa ankietowanych nie jest świadoma faktu, że kraj pochodzenia firmy może mieć wpływ na jej podejście do ochrony prywatności danych użytkowników. Jednym z zagrożeń dla bezpieczeństwa informacji w sieci może być sztuczna inteligencja. Z oprogramowania i usług online wykorzystujących technologię sztucznej inteligencji korzysta 44 proc. Polaków, ale ponad połowa z nich robi to tylko dlatego, że nie ma innego wyboru. Co 4. badany nie wie, czy używane przez niego rozwiązania technologiczne wykorzystują AI.
czytaj więcej
Polacy chowają pieniądze, by lepiej oszczędzać
Ponad połowa Polaków ukrywa przed sobą pieniądze, żeby nie wydać wszystkiego. W ten sposób postępują najczęściej osoby do 40. roku życia. To wyniki najnowszego badania banku Credit Agricole.
czytaj więcej
Raport „Hejt w internecie” jest już dostępny!
Z radością informujemy, że najnowszy raport na temat hejtu, opracowany dla Fundacji „W zgodzie ze sobą Ilony Adamskiej” i kampanii „Nie hejtuję-motywuję”, jest już do pobrania na stronie fundacji. Dokument ten, będący wynikiem kompleksowych badań społecznych, rzuca nowe światło na zjawisko hejtu w przestrzeni internetowej i biznesowej, oraz wskazuje na jego negatywne skutki zarówno dla indywidualnych jednostek, jak i całych organizacji.
czytaj więcej
2024-10-31, 11:15
Symfonia
Prywatna sprzedaż internetowa: będą podatki za 2023 i 2024
Sprzedaż usług i produktów (także używanych krócej niż 6 miesięcy) przez platformy online podlega opodatkowaniu – wlicza się w to między innymi wyprzedaż odzieży lub obuwia, udostępnianie środka transportu, masaże (niemedyczne), a także najem mieszkań i domów. Zgodnie z polskim prawem, każda osoba bez rejestracji działalności gospodarczej może sprzedawać prywatnie [1] za pośrednictwem internetu i nie płacić od tego podatku. W takim wypadku obowiązują jednak limity – do 2000 euro (ok. 8500 zł) i 30 zakończonych sprzedażą transakcji rocznie. Przepisy te weszły w życie 1 lipca 2024 r. [2].
czytaj więcej
Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”
Marka Grześki po raz kolejny została strategicznym partnerem antyhejtowego podcastu „Hejt nie jest OK” autorstwa Ewy Abart. Tegoroczny projekt obejmuje osiem odcinków, w których poruszane są tematy przemocy oraz sposobów radzenia sobie z hejtem – w domu, szkole i w przestrzeni publicznej. W szczerych rozmowach o swoich doświadczeniach opowiadają m.in. Julia Wieniawa, Maciej Stuhr oraz Luna.
czytaj więcej
123456789...142814291430

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top