Znajdź informacje

Wirtualne biura prasowe - centrum prasowe


2024-05-25, 15:53
Cantaramusic.pl
Na Tak zrobili "Krok Milowy"
Lubelsko-warszawski duet Na Tak wydał pierwszą w tym roku premierową kompozycję zatytułowaną "Krok Milowy".
czytaj więcej
2024-05-25, 15:46
Cantaramusic.pl
Białostocka LUPA jest w "Euforii"
Białostocka formacja LUPA zaprezentowała klip do utworu "Euforia".
czytaj więcej
2024-05-24, 14:20
MSI
Świętuj z nami 20 lat laptopów MSI we Wrocławiu! Poznaj historię, zobacz przyszłość i zgarnij smocze gadżety
MSI zaprasza wszystkich fanów technologii na niezwykłe rocznicowe wydarzenie z okazji 20-lecia obecności laptopów marki na rynku. Poznaj historię urządzeń, które od dwóch dekad zmieniają branżę, zanurz się w najnowszych rozwiązaniach i skorzystaj z niepowtarzalnych atrakcji oraz konkursów z nagrodami!
czytaj więcej
Waterdrop wesprze inicjatywę Huberta Hurkacza – turniej Hubi Cup 2024
W ubiegłym miesiącu najlepszy polski tenisista Hubert Hurkacz dołączył do austriackiej spółki Waterdrop w roli inwestora i ambasadora marki. Jednym z projektów, w który Waterdrop zaangażuje się wspólnie z tenisistą, będzie Hubi Cup 2024 – ogólnopolski turniej dla młodych tenisistów do 12 lat. Pierwsza edycja zawodów odbyła się w 2023 roku z inicjatywy Huberta Hurkacza oraz Come-On Tennis Club Wrocław.
czytaj więcej
Akcja "Rozjechać szpiczaka" z prestiżową nagrodą w konkursie DHL's Got Heart
Rajd Po Zdrowie to inicjatywa Fundacji Carita, która powstała w 2010 roku. Jej założycielka, Wiesława Adamiec, zachorowała na szpiczaka plazmocytowego i uczyła się, jak można żyć z chorobą. Stała się przykładem dla innych chorych, że to życie może wyglądać całkiem normalnie i nie musi się wiązać z ciągłą rezygnacją z rzeczy, które się lubi. Fundacja powstała z myślą wspierania innych osób, które czują się zagubione po usłyszeniu diagnozy, działa także na rzecz wyrównania szans pacjentów, by każdy mógł mieć dostęp do najnowszych metod leczenia. Robi to m.in. poprzez organizację warsztatów i spotkań edukacyjnych w całej Polsce, a od 2019 roku także z pomocą projektu Rajd Po Zdrowie.
czytaj więcej
Harbingers i Alterdata.io — Konferencja Nowa era w e-commerce
11 czerwca 2024 r w Warszawie o godzinie 11, przy ul. Wioślarskiej 6, odbędzie się konferencja – Harbingers i Alterdata.io Nowa era w e-commerce. Wykorzystanie analityki w erze 1st-party data oraz AI. Wydarzenie jest dedykowane liderom marketingu i e-commerce, którzy pragną zdobyć strategiczną przewagę na rynku dzięki analityce i sztucznej inteligencji.
czytaj więcej
Słodki prezent na Dzień Matki od Solidarności
Dzień Matki to idealna okazja, aby wyrazić swoją miłość i wdzięczność dla najważniejszej kobiety w naszym życiu. Dlatego nie dziwi fakt, że 6 na 10 respondentów regularnie obdarowuje swoje mamy prezentami. Najczęściej są to kwiaty, kosmetyki, ubrania oraz biżuteria. Warto jednak do tych tradycyjnych upominków dodać również coś słodkiego, np. bombonierki od marki Solidarność.
czytaj więcej
Jak przekonać dziecko, że zwiedzanie muzeów jest fajne? Mamy dla Was 5 tipów!
Utarło się, że nasi milusińscy nie przepadają za chodzeniem do muzeów ani galerii sztuki. Ale rodzicielskie obawy przed wysłuchiwaniem przeciągłego „Nudzi mi sięęęęę” nie są do końca uzasadnione. Oto 5 sposobów na to, jak dzięki audioprzewodnikowi* zmienić zwiedzanie w niezapomnianą przygodę.
czytaj więcej
2024-05-23, 15:15
4cv
Rynek inteligentnych obrączek rocznie rośnie nawet o 44 proc. Premiera Bemi Revo z okazji Dnia Matki
Inteligentne obrączki zyskują coraz większą popularność, a według szacunków rynek ten do 2032 r. może osiągnąć wartość nawet 22 mln dolarów. Wielu producentów elektroniki wprowadza na nasz rynek te urządzenia monitorujące parametry zdrowia oraz aktywność fizyczną. Jednym z nich jest urządzenie marki Bemi – Bemi Revo. Charakteryzuje go wykonanie z polerowanej ceramiki i medycznej stali nierdzewnej oraz niska waga. W zestawie znajduje się etui z funkcją powerbanka. Polskim dystrybutorem urządzeń marki Bemi jest 4cv Mobile.
czytaj więcej
Miliardy złotych przepłacane przez firmy - raport Optimal Energy o cenach prądu
Co dziesiąta firma w Polsce nie wie, jak sobie radzić z wysokimi kosztami energii, a łącznie 66% przedsiębiorstw przyznaje, że ceny prądu im doskwierają. Jednocześnie jednak nie wykonują najważniejszego kroku z punktu widzenia szybkości i pewności efektów – nie negocjują warunków i nie szukają innych ofert na rynku. Choć od 2007 istnieje taka możliwość, sprzedawcę do tej pory zmieniło zaledwie 10,31% odbiorców energii spoza grona gospodarstw domowych. Spośród firm przebadanych na zlecenie internetowej porównywarki ofert Optimal Energy, aż 73% nie podejmuje żadnych działań w tym obszarze. Tymczasem gra toczy się dosłownie o miliardy złotych - jak wynika z symulacji obliczeniowej przedstawionej w raporcie Optimal Energy.
czytaj więcej
1...45464748495051...1431

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top