Znajdź informacje

Wirtualne biura prasowe - centrum prasowe


Koniec z nudą na talerzu
Jedzenie to sztuka i ogromna przyjemność. Nie bez powodu w tak wielu kulturach posiłki są najważniejszym momentem dnia, chwilą celebrowaną i obudowaną w rytuały. Jak jednak możemy się nimi cieszyć, gdy mamy wrażenie, że cały czas jemy to samo? Nawet stołując poza domem, trudno uniknąć monotonii. Większość lokali serwuje przecież albo tradycyjne polskie dania, albo kuchnię japońską czy indyjską. To dobre przez jakiś czas – później zaczynamy szukać nowych smaków. Co robić, aby uciec od nudy?
czytaj więcej
Chorwacja autem lub samolotem
Piękne krajobrazy i bogactwo zabytków, od Istrii na zachodzie, po Południową Dalmację. To Chorwacja, czyli jeden z najbardziej słonecznych krajów Europy. Wczasy tam cieszą się niesłabnącą popularnością nie tylko dlatego, że dobra pogoda jest także wiosną i jesienią. Mimo znakomitych warunków do odpoczywania i dużej ilości atrakcji, Chorwacja pozostaje stosunkowo niedroga.
czytaj więcej
Jak uniknąć objawów menopauzy?
W Anglii zostało wynalezione i przebadane na grupie 500 kobiet, małe urządzenie, które redukuje aż 24 objawy menopauzy. Kobieta powinna nosić je przy bieliźnie, wówczas jest alternatywą dla Hormonalnej Terapii Zastępczej. HTZ jest skuteczna w kontrolowaniu objawów naczyniowo-ruchowych i tych ze strony układu moczowo-płciowego. Jednak w przeciwieństwie do urządzenia, terapia ta, zwiększa ryzyko zapadalności m.in. na chorobę zakrzepowo-zatorową oraz nowotwory.
czytaj więcej
11 dni w roku tracimy na parkowanie
Aż 42% Polaków przyznaje, że znalezienie miejsca do zaparkowania w centrum miasta zajmuje im około 15 minut, a co piąty poświęca na to pół godziny lub więcej. Przyjmując, że w ciągu jednego dnia jadąc do pracy, na spotkanie, zakupy czy odwiedzić znajomych parkujemy cztery razy,  w sumie trwa to godzinę, a w skali roku aż 11 dni i to bez uwzględnienia weekendów. Gdyby dodać do tego co najmniej 5 minut na znalezienie parkomatu, dokonanie opłaty i umieszczenie biletu za szybą samochodu, to czynności związane z parkowaniem trwają ponad 2 tygodnie w ciągu roku!
czytaj więcej
Havas Media i Meaningful Brands, czyli jak zbudować sukces marki
W dzisiejszym świecie znacznie trudniej zbudować przywiązanie i lojalność konsumentów wobec marki niż jeszcze kilka, kilkanaście lat temu. Konsument poszukuje najczęściej takich produktów, które spełnią wszystkie jego potrzeby, będą odpowiadać jego postawom, aspiracjom oraz oczekiwaniom. Dzięki badaniu „Meaningful Brands”, prowadzonemu przez dom mediowy Havas Media, możliwe jest dokładne zrozumienie potrzeb konsumentów, celem budowania wpływowych marek oraz sukcesu biznesowego producentów produktów.
czytaj więcej
Inpro sprzedało ponad 99% domów na Osiedlu Nowiec
Inpro SA, jeden z wiodących deweloperów na rynku trójmiejskim, sprzedał 214 domów na Osiedlu Nowiec. W aktualnej ofercie pozostał ostatni dom wolnostojący z przepięknym widokiem na las i morenowe wzgórza.
czytaj więcej
Lipcowa edycja akcji „Pomoc dla Schronisk”
Około 15 tysięcy złotych to kwota, którą może otrzymać schronisko, które weźmie udział w akcji „Pomoc dla schronisk”. Dzięki temu cyklicznemu głosowaniu organizowanemu przez firmę KrakVet udało się przekazać ponad 90 ton karmy za kwotę blisko 800 tysięcy złotych. Aby dołożyć swoją cegiełkę do pomocy najbardziej potrzebującym zwierzakom, wystarczy wejść na forum internetowe firmy i oddać głos na wybraną instytucję.
czytaj więcej
Weranda Country zmienia się w miesięcznik
W czwartek (17 lipca) na rynku pojawi się 39. numer magazynu „Weranda Country” – po raz pierwszy jako miesięcznik. Czasopismo ukazuje się od 2007 roku – początkowo jako kwartalnik, a po roku zostało dwumiesięcznikiem. Magazyn ma najlepszą sprzedaż w swoim segmencie – średnio 30 tysięcy egzemplarzy.
czytaj więcej
Jak być w pierwszej dziesiątce, kiedy konkurentów stu?
Większość prężnie działających w Polsce firm posiada swoja stronę internetową, jednak to za mało, jeśli zależy nam na obecności w pierwszej dziesiątce wyników w Google. Co należy zrobić, aby być w top 10, jeśli całe top 100 się pozycjonuje? Z cała pewnością powinno się skorzystać z pomocy firm oferujących usługi SEO. Zanim jednak się na to zdecydujemy, powinniśmy sami posiadać przynajmniej bazową wiedzę na ten temat, aby nie paść ofiarą oszustwa.
czytaj więcej
Małe firmy podejmują duże ryzyko, nie przywiązując wagi do strategii IT
Według badania Kaspersky Lab obejmującego firmy na całym świecie tylko 19% bardzo małych firm, posiadających mniej niż 25 pracowników, traktuje strategię IT jako kluczową kwestię biznesową. 
czytaj więcej
1...1329133013311332133313341335...1432

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top