Znajdź informacje

Wirtualne biura prasowe - centrum prasowe


Harbingers wprowadza usługę PIM
Nowa era zarządzania bazami Produktów
czytaj więcej
Harbingers wprowadza innowacyjną usługę POAS (Profit on Ad Spend)
Nowe standardy w optymalizacji kampanii reklamowych!
czytaj więcej
Majonez Kielecki z żółtek jaj wyłącznie od kur z chowu ściółkowego
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” całkowicie wycofała się z użycia żółtek jaj pochodzących od kur z chowu klatkowego, wyprzedzając swój wcześniejszy plan o 15 miesięcy. Już teraz Majonez Kielecki wytwarzany jest wyłącznie na bazie żółtek jajek wywodzących się od kur z chowu ściółkowego. To krok, który pokazuje zaangażowanie firmy w dbałość o dobrostan zwierząt oraz kontynuację strategii, którą ogłoszono w maju 2018 roku.
czytaj więcej
Jesień ze Śliwką Nałęczowską
Wystartowała jesienna edycja kampanii marki Śliwka Nałęczowska, należącej do portfolio firmy Colian. W ramach strategii przewidziano emisję spotu wizerunkowego w największych sieciach kin oraz 12-tygodniową kampanię w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Działania zostaną dodatkowo wsparte intensywnymi aktywnościami w digitalu i mediach społecznościowych.
czytaj więcej
2024-10-10, 23:15
Cantaramusic.pl
Substancja zapowiada debiutanckie "Tu Musi Być Coś Jeszcze"
25 października nakładem Music Corner Records ukaże się debiutancki album “Tu musi być coś jeszcze” warszawskiej grupy Substancja.
czytaj więcej
2024-10-10, 23:07
Cantaramusic.pl
Daria Zaradkiewicz i Paweł A. Nowak zapraszają na apéritif
Wokalistka Daria Zaradkiewicz i akordeonista Paweł A. Nowak zaprezentowali album "ET VOILÀ! L'APÉRITIF".
czytaj więcej
2024-10-10, 22:48
Cantaramusic.pl
Nowakowsky wyda nowy album "ONA"
4 grudnia trafi do sprzedaży nowy album stacjonującego w Iławie wokalisty, gitarzysty i...barbera Nowakowsky'ego zatytułowany "ONA".
czytaj więcej
Tylko połowa Polaków uważa się za pewnych siebie. Co piątemu mężczyźnie i co czwartej kobiecie brakuje pewności siebie
Według najnowszego badania pewność siebie jest ważniejsza dla kobiet niż dla mężczyzn, częściej też uważają ją za cechę pozytywną. Zdaniem ponad ⅔ Polaków pewność siebie to przede wszystkim wiara we własne możliwości, umiejętność wyrażania i obrony własnego zdania oraz poczucie własnej wartości. Niestety te cechy dostrzega u siebie mniej niż połowa badanych Polek. Co ważne, zdaniem 63 proc. Polaków pewność siebie można wypracować, częściej uważają tak kobiety. Sukces Pisany Szminką (Fundacja WłączeniPlus) i marka Kérastase zapraszają na bezpłatne warsztaty rozwojowe dla młodych kobiet zorganizowane w ramach akcji Power Talks.
czytaj więcej
Airport Hotel Okęcie wspiera Fundację Rak’n’Roll w Miesiącu Świadomości Raka Piersi
W ramach obchodów października, który jest Miesiącem Świadomości Raka Piersi, Airport Hotel Okęcie aktywnie włącza się w akcję na rzecz Fundacji Rak’n’Roll. Celem działań jest edukacja społeczeństwa na temat profilaktyki i wczesnej diagnostyki raka piersi, a także wsparcie chorych. W tym roku, goście hotelu będą mogli zaangażować się w pomoc poprzez zakup specjalnie przygotowanego deseru w hotelowej kawiarni – Czekolada Cafe.
czytaj więcej
2024-10-10, 10:28
OSPEL S.A.
Ospel rozszerza ofertę o osprzęt siłowy
Ospel S.A. jeden z liderów polskiego rynku po raz kolejny w tym roku rozszerza ofertę - tym razem o osprzęt siłowy.
czytaj więcej
1...10111213141516...1430

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top