Znajdź informacje

Wirtualne biura prasowe - centrum prasowe


2015-11-18, 11:08
Biuro Prasowe Smart MBC
Świąteczna praca popłaca!
Większość studentów samodzielnie musi radzić sobie z niedoborami pojawiającymi się w budżecie. Dlatego też część z nich chętnie decyduje się na prace dodatkowe lub sezonowe.
czytaj więcej
Podłoga dobrze ułożona – jak sprawdzić?
Wykonanie podłogi drewnianej najlepiej zlecić doświadczonemu parkieciarzowi. Gdy jednak fachowiec wykona już swoją pracę, następuje moment odbioru podłogi. Klient musi wówczas ocenić, czy parkiet został położony prawidłowo.
czytaj więcej
Bitwa na gagi zakończona sukcesem. 30 tysięcy złotych trafi do Agnieszki
Hokeiści kłusujący na kucykach po lodowej tafli, udawane kontuzje, czy prasowanie w ekstremalnych warunkach. Takie rzeczy tylko w…Oświęcimiu. Humor nie opuszczał uczestników II Wielkiego Charytatywnego Meczu, który odbył się w minioną sobotę. Prawie 2,5 tysiąca Oświęcimian, obecnych na imprezie wsparło szczytny cel. Rodzice małej Agnieszki na rehabilitację dziewczynki otrzymają ponad 30 tys. złotych.
czytaj więcej
SMS przyciągnie kibiców na stadiony piłkarskiej Ekstraklasy?
„Łaska kibiców na pstrym koniu jeździ” – takie powiedzenie doskonale znają w działach marketingu klubów piłkarskiej Ekstraklasy. Po turnieju EURO 2012 wiele z nich rozgrywa swoje mecze na wielkich stadionach, na których ciężko jest teraz osiągnąć zadowalającą frekwencję. Mimo podejmowania działań promocyjnych, czasem naprawdę pomysłowych akcji marketingowych, większość klubów wciąż boryka się z problemem pustych trybun. Drastycznymi przykładami są tutaj zespoły Lechii Gdańsk i Śląska Wrocław, które występują na największych stadionach w Polsce. W tym sezonie gdański obiekt zapełnia się jedynie w 25%, a wrocławska arena w 19%. Oznacza to, że na tych stadionach często wolnych jest nawet 30 tysięcy miejsc! Szansą na przyciągnięcie fanów na mecze byłoby wdrożenie m.in. komunikacji SMS, która pozwala klubom dotrzeć ze spersonalizowanym przekazem do szerokich grup odbiorców.
czytaj więcej
Malowanka Artello – opinie rodziców
Artello, innowacyjna malowanka na płótnie canvas, jest znana na rynku już od kilku miesięcy. Od początku cieszy się dużą popularnością wśród rodziców, jak i dzieci. Aby poznać opinie o malowance Artello, postanowiliśmy zapytać o nie wprost.
czytaj więcej
2015-11-17, 10:10
Inpro SA
Grupa Inpro podsumowała wyniki sprzedaży po dziesięciu miesiącach 2015 roku
Grupa Kapitałowa Inpro zrealizowała w październiku 2015 r. przedsprzedaż (rozumianą jako ilość podpisanych umów przedwstępnych netto) na poziomie 57 umów. W ciągu dziesięciu miesięcy br. Grupa podpisała 462 umowy przedwstępne netto, czyli o ponad 28 proc. więcej niż rok wcześniej.
czytaj więcej
2015-11-17, 10:02
websem.pl
Grzegorz Starzak - nowy project manager w agencji websem.pl
Stanowisko junior project managera w naszej agencji właśnie objął Grzegorz Starzak. Do jego zadań należeć będzie koordynacja projektów marki związanych z edukacją przedsiębiorców, docieraniem ze wsparciem e-marketingowym - w tych obszarach, które wymagają dodatkowej wiedzy oraz umiejętności.
czytaj więcej
2015-11-17, 08:46
HR Group
Nowe twarze w VI Hotels & Resorts
Do zespołu VI Hotels & Resorts dołączyli nowi managerowie. Rafał Gucia oraz Maciej Łobejko objęli stanowiska menedżerów operacyjnych w angelo Hotel Katowice oraz andel's Hotel Łódź, zaś Beata Ziółko - Sales Manager Leisure Poland.
czytaj więcej
CE(L): zgodność maszyn i urządzeń
Niemal w każdej pracy towarzyszą nam maszyny lub inne urządzenia, a międzynarodowy transfer technologii jest łatwiejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Zgodność z wymaganiami zasadniczymi w zakresie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dotyczy nie tylko odpowiednich warunków pracy. To również kwestia kar grożących za eksploatowanie urządzeń niezgodnych z wymaganiami.
czytaj więcej
Próbki obrazów za 1 zł - niezwykła innowacja galerii Ptylek
Wielu z nas woli kupować online. Bo wygodniej, a nawet taniej. Zdarza się jednak, że prezentowany na stronie internetowej produkt, w realu nie odpowiada naszym oczekiwaniom. Galeria Ptylek znalazła świetne rozwiązanie tego problemu - próbki produktów za symboliczną złotówkę.
czytaj więcej
1...1242124312441245124612471248...1434

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top