Znajdź informacje

Sport, Fitness, Kulturystyka


Efekt Wieku Relatywnego - Jak w szkółce piłkarskiej pomóc dziecku rozwijać się na równych zasadach?
Co to jest Efekt Wieku Relatywnego? Może być to jeden z najbardziej niesprawiedliwych czynników, które mogą ograniczyć szanse młodego zawodnika na karierę piłkarską. Efekt Wieku Relatywnego (RAE) to zjawisko, które sprawia, że dzieci urodzone na początku roku są nadreprezentowane w profesjonalnej piłce. Trenerze, Rodzicu - czy kiedykolwiek zauważyłeś, że na boisku dominują często zawodnicy urodzeni w pierwszej części roku? A może zastanawiałeś się, dlaczego dziecko, choć pełne pasji, nie ma takich samych szans na rozwój jak inne?

W Wirtualnej Akademii Piłkarskiej TSA zdajemy sobie sprawę z tego, jak wpływowy i problematyczny może być RAE, dlatego oferujemy metodykę, która daje każdemu dziecku równą szansę na rozwój i realizację piłkarskich ambicji. W niniejszym artykule wyjaśnimy, na czym polega efekt wieku relatywnego i pokażemy, jak nasze metody mogą pomóc Twojemu dziecku odnaleźć się na boisku, niezależnie od miesiąca, w którym się urodziło.
czytaj więcej
Jak wybrać szkółkę piłkarską dla dziecka?
Rodzica przyszłego piłkarza wysyłając go do szkółki uważają, że już robią wiele i to najlepsze co mogą zobić. To prawda ale do wczoraj.

Jak powiedział kiedyś znany dziennikarz sportowy Michał Pol, większość szkółek piłkarskich to wyciąganie pieniędzy od Rodziców, a nie poukładana edukacja. Dziś jest ich trzech, ukończyli najlepsze światowe uczelnie edukacji sportowej, a teraz tworzą startup Techno Soccer Academy (TSA). Chcą odpowiedzieć redaktorowi Polowi i Rodzicom, że mają pomysł na polską piłkę, mają pomysł na edukację i stworzyli Wirtualną Akademię Piłkarską TSA, która pomoże dzieciom zostać najlepszymi piłkarzami bez względu w jakiej szkółce trenują. Mało wspomnieć, że ich technologię testują już dzieciaki z F.C. Paris Saint-Germain czy F.C Porto
czytaj więcej
Narodowa Piłka - entuzjazm wyjazdu i depresja powrotu
Każde międzynarodowe wydarzenie piłkarskie budzi u nas w Polsce potężne emocje. Media i kibice za każdym razem z zapartym tchem śledzą kolejne eliminacje, próbując znaleźć w grze reprezentacji nadzieję na sukces i wspólne zwycięstwo. Eliminacje do mistrzostw Europy, mistrzostw świata, Liga Narodów – wzbudzają w nas nadzieję, tylko po to, by z każdym kolejnym rozczarowującym meczem przechodzić drogę od euforii po krytyczny spadek nastroju. To cykl, który od lat wydaje się nie mieć końca. Polacy cieszą się na wyjazdy, czekają na mecze, ale już same powroty pozostawiają nas w smutku i frustracji.
czytaj więcej
Test przed drogą do piłkarskiego sukcesu Twojego dziecka
Jedenaście Pytań do Rodziców Przyszłych Piłkarzy. Rodzice młodych piłkarzy często są przekonani, że wysyłając swoje dzieci do szkółek, robią wszystko, co mogą, aby zapewnić im najlepszy start. To prawda – jeszcze do niedawna była to jedna z niewielu dostępnych ścieżek rozwoju. Dziś jednak pojawiają się nowe możliwości, które mogą znacznie poszerzyć horyzonty młodych sportowców i dać im umiejętności, które przybliżą ich do profesjonalnej piłki.
czytaj więcej
Kolorowe butelki są większym źródłem mikroplastiku, niż białe lub czarne
Plastikowe butelki jednorazowe mogą być źródłem szkodliwego mikroplastiku, a z badań wynika, że te kolorowe – zielone, niebieskie czy czerwone – mogą być jego jeszcze większą przyczyną. Mikroplastik odkłada się w naszym ciele, w tym roku naukowcy potwierdzili, że jego ślady mogą znajdować się nawet w ludzkim mózgu. Jedną z metod radzenia sobie z ogromnymi ilościami plastikowych odpadów jest system kaucyjny, jednak jego wprowadzenie w Polsce zostało przełożone z początku 2025 r. aż o 10 miesięcy, na październik 2025 r. Polacy są pozytywnie nastawieni do tego rozwiązania – popiera go aż 88,3 proc. uczestników badania Waterdrop.
czytaj więcej
WIŚNIOWSKI sponsorem Pawła Wąska – polska marka wspiera talent skoczka narciarskiego
13 listopada br. Paweł Wąsek, polski skoczek narciarski i reprezentant klubu WSS Wisła, ogłosił nowego sponsora. Została nim znana, polska firma WIŚNIOWSKI.
czytaj więcej
Charakterystyka zegarka Fenix 8 Garmin
Zegarek Fenix 8 Garmin to idealne rozwiązanie dla osób, które oczekują nie tylko niezawodności i precyzji, ale również wszechstronnych funkcji ułatwiających monitorowanie zdrowia i osiągnięć sportowych. Dowiedz się o nim więcej!
czytaj więcej
Zrównoważony rozwój na korcie i poza nim: waterdrop® zostaje oficjalnym partnerem Australian Open
Austriacka firma waterdrop® rozpoczyna wieloletnie partnerstwo z Australian Open. Jako oficjalny partner, firma dostarczy butelki wielokrotnego użytku ze stali nierdzewnej zawodnikom, ich drużynom oraz pracownikom turnieju Wielkiego Szlema. Jest to kolejny krok marki w walce o zrównoważone nawodnienie. Współpracując z jednym z najbardziej prestiżowych turniejów tenisowych na świecie, a także z wydarzeniami Summer of Tennis, waterdrop® kontynuuje swoje zaangażowanie w ten sport i prezentuje ekskluzywną butelkę Player.
czytaj więcej
Unilink przedłużył współpracę z Polską Ligą Siatkówki na kolejne dwa sezony
Umowa Unilink S.A. z Polską Ligą Siatkówki S.A. (PLS) została przedłużona na dwa lata: nadchodzący sezon 2024/25 oraz kolejny, czyli 2025/26.

Jako Sponsor Polskiej Ligi Siatkówki, Unilink będzie obecny w rozgrywkach PlusLigi, TAURON Ligi i na zapleczu ligi wicemistrzów olimpijskich, a także w pozostałych wydarzeniach organizowanych przez PLS, jak AL-KO Superpuchar Polski mężczyzn i kobiet, TAURON Puchar Polski mężczyzn i TAURON Puchar Polski kobiet.
czytaj więcej
Aż 80 proc. osób pijących min. 10 szklanek wody dziennie odnajduje szczęście w małych rzeczach. Komentarz ekspercki Huberta Hurkacza
Badania amerykańskich naukowców pokazują, że osoby pijące więcej wody częściej deklarują, że są szczęśliwe. Jednocześnie co trzeci respondent przyznaje, że regularne nawodnienie poprawia samopoczucie. Dwie na trzy osoby w Polsce nadal nie dbają o odpowiednie spożycie wody. Zrównoważony rozwój i odpowiednie nawodnienie w aktywnym trybie życia są bardzo ważne dla Huberta Hurkacza, inwestora i ambasadora marki Waterdrop. Hubert Hurkacz, najlepszy polski tenisista, podkreśla znaczenie świadomych wyborów i nawyku regularnego picia wody w codziennym życiu.
czytaj więcej
123456789...454647

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top