Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Łukasz Goździor awansuje na stanowisko Marketing Director w Inchcape Northern Europe Distibution
Łukasz Goździor, dotychczasowy Marketing Country Manager w Inchcape Polska, został dyrektorem marketingu w Inchcape Northern Europe Distribution. To kolejny awans Polaka w europejskich strukturach Inchcape PLC, największego niezależnego dystrybutora branży motoryzacyjnej na świecie.
czytaj więcej
Kolejny awans w Projekt Zero2!
Razem z pierwszymi przymrozkami Dominika Przewoźnik od października 2019 wskoczyła na wyższe stanowisko.
czytaj więcej
Spotkania Marketingowe w Olkuszu!
Do Olkusza zawitają Rycerze Marketingu! Ta inicjatywa ma przybliżyć mieszkańcom Srebrnego Miasta jak działa marketing i w jaki sposób w pełni wykorzystać możliwości Facebooka, by wypromować swoją markę.
czytaj więcej
Familijne jesienne aktywności w telewizji i kinach
Jesienią najbardziej rodzinne wafelki w Polsce stawiają na silną komunikację na wielkim i małym ekranie. W telewizji marka Familijne wraca w roli partnera teleturnieju „Koło Fortuny”. Będzie obecna także w kampanii on screen w kinach w całej Polsce. To kolejna odsłona komunikacji pod hasłem „Mus je schrupać!”.
czytaj więcej
Chcesz mieć efekty? Wyróżnij się z tłumu!
Każdy, kto rozpoczyna przygodę z marketingiem internetowym zapewne zetknął się ze sztandarową zasadą przynajmniej jeden raz: Chcesz mieć efekty? Wyróżnij się z tłumu!
czytaj więcej
Manipulacja w treściach reklamowych
Jakim sposobem przykuć uwagę odbiorców, aby zdobyć w nich nowych słuchaczy ? Z której strony „uderzyć”, żeby przebić się wysoko ku górze, a konkurencję pozostawić daleko w tyle? Sposobów może być naprawdę wiele, bo internet nie ma żadnych granic. Niektórzy grają uczciwie. Są też i tacy, którzy wybierają drogę na skróty. Pozwól więc, że opowiem Ci w tym poście o manipulacji tekstem na którą warto zwracać uwagę.
czytaj więcej
2019-09-17, 10:26
OX Media
OX Media i Medaliści Mistrzostw Europy - inspirująca współpraca pro bono!
Agencja OX Media wspiera pro bono Mistrzostwa Europy Amp Futbol, które już we wrześniu przyszłego roku odbędą się w Krakowie. Agencja nawiązała współpracę z Amp Futbol Polska - organizatorem przyszłorocznych European Amputee Football Championship i dokładnie na rok przed rozpoczęciem rozgrywek prezentuje logo turnieju.
czytaj więcej
Pricing. Jak zarządzać cenami?
Pricing, polityka cenowa, marketing ceny i strategie cenowe stanowią obszar zainteresowania nie tylko managerów i specjalistów marketingu, lecz również managerów sprzedaży czy członków zarządów i właścicieli przedsiębiorstw.
czytaj więcej
Weź udział w badaniu “Młodzież, social media i marketing”
Jesienią zeszłego roku Centrum Badania Opinii Społecznej opublikowało raport, który dotyczy dzieci, młodzieży, korzystania przez nich z internetu i zagrożeń z tego płynących. Jedną z zaprezentowanych danych jest ta dotycząca czasu spędzanego online przez badaną grupę. Okazuje się, że średnia tygodniowa liczba godzin przeznaczona przez dzieci i młodzież na surfowanie w internecie wynosi aż 18. Krakowska agencja Abanana oraz warszawski zespół analityczny Research&Grow postanowiły przeanalizować obecność w sieci grupy składającej się z dzieci i młodzieży od 15 do 20 lat. Badanie odbędzie się pod kątem świadomości działań marketingowych w social mediach. Okazuje się bowiem, że tego typu badań na polskim rynku brakuje, a przecież badany przedział wiekowy jest dla wielu marek i influencerów grupą docelową.
czytaj więcej
2019-09-04, 12:51
OX Media
OX Media i Obsessive - najgorętsza współpraca w social mediach!
Obsessive - marka produkującą bieliznę dla pewnych siebie kobiet i OX Media - agencja marketingowa i software house rozpoczynają gorącą współpracę. Agencja stworzyła dla marki strategię komunikacji opartą na wymagającym archetypie jestera, UGC - relację, w której użytkownicy tworzą content razem z marką oraz angażujące formaty, którą z pasją będzie wdrażać wraz z Obsessive w mediach społecznościowych zarówno w Polsce, jak i rynkach zagranicznych.
czytaj więcej
1...33343536373839...83

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top