Znajdź informacje

Kulinaria, Żywność, Gastronomia


Przekąska z przesłaniem dobra
Marka Be Now wprowadza na rynek oryginalną linię przekąsek – „Porcja Dobra”. Ma ona szansę stać się zdrowszą alternatywą dla tradycyjnych słodyczy. Jej atuty to smak i etykieta, która jest naprawdę krótka - maksymalnie trzy, cztery składniki. Produkt adresowany jest do osób odżywiających się świadomie, dbających o zdrowie, a także pozytywnie nastawionych do świata.
czytaj więcej
Herbatniki ETi – nowość w salonikach
Do oferty sieci saloników Kolportera wprowadzono rynkową nowość – herbatniki znanej firmy ETi.
czytaj więcej
Lunch bufet sushi
Koku Sushi proponuje nowatorskie podejście do tematu „lunch na mieście”. W białostockim lokalu przy Rynku Kościuszki między godz. 12 a 16 na klientów czeka zastawiony bufet. Można się częstować do woli. Dokładki? Bez ograniczeń. Czas oczekiwania? Zero minut. Cena? 29 zł. Brzmi tak pięknie, że aż nieprawdopodobnie? Można to sprawdzić. To pierwsza taka oferta w Polsce.
czytaj więcej
Spożywczy 100% naturalny Olej z kiełków pszenicy Ol’Vita zimno tłoczony, nieoczyszczony, nierafinowany
Olej z kiełków pszenicy Ol’Vita to olej zimno tłoczony, nieoczyszczony, nierafinowany, wytłaczany jest ze starannie wyselekcjonowanych i przebadanych zarodków pszennych. Cechuje go przyjemny pszenny zapach i smak oraz głęboki bursztynowy kolor.
Dzięki zastosowanej metodzie tłoczenia "na zimno" występujące w tym oleju kwasy tłuszczowe i witamina E pozostają w niezmienionej formie.
czytaj więcej
Spożywczy 100% naturalny Olej z czarnuszki Ol’Vita zimno tłoczony, nieoczyszczony
Olej z czarnuszki zimno tłoczony, nieoczyszczony Ol’Vita wytłaczany jest z nasion czarnuszki egipskiej. Cechuje go bardzo specyficzny, nieco ostry zapach i smak oraz brązowy kolor. Dzięki zastosowanej metodzie tłoczenia "na zimno" występujące w tym oleju kwasy tłuszczowe pozostają w niezmienionej formie. Olej ten jest produktem naturalnym o wysokiej zawartości tłuszczów nienasyconych w szczególności omega-6 i omega-9.
czytaj więcej
Spożywczy 100% naturalny Olej konopny zimnotłoczony marki Ol’Vita – codzienna porcja zdrowia, moc wspaniałych właściwości i bogactwo smaku
Ol’Vita to znana i ceniona na całym świecie marka, która od ponad 14 lat wytwarza najwyższej jakości oleje tłoczone na zimno, nieoczyszcone i nierafinowane. Wśród wyjątkowo bogatej gamy olejów Ol’Vita szczególnie godny polecenia jest zimnotłoczony, nieoczyszczony Olej konopny, który posiada wyjątkowe właściwości i moc bezcennych wartości.
czytaj więcej
Noc sushi w Łodzi
Lokal Koku Sushi w Łodzi działa od niespełna dwóch miesięcy a już zbiera znakomite recenzje od klientów. Szykuje się też do swojej premierowej „Nocy sushi”, która odbędzie się 13 grudnia. „Wejściówki” na to wyjątkowe wydarzenie, które stanowi gratkę nie tylko dla najwierniejszych fanów japońskich specjałów, można kupić już dziś.
czytaj więcej
„Porcja Dobra” wchodzi na polski rynek
Podczas tegorocznego Kongresu Słodyczy i Przekąsek Sweets & Snacks, który rozpocznie się 15 listopada w Warszawie, odbędzie się premiera linii naturalnych i zdrowych przekąsek o nazwie „Porcja Dobra”, wykreowanych przez markę BE NOW, srebrnego partnera wydarzenia.
czytaj więcej
Hendi - polska marka z tradycjami
Polska marka Hendi od wielu lat wspiera rodzime przedsiębiorstwa i lokale gastronomiczne oferując najlepszej klasy sprzęt pozwalający przygotowanie pysznych potraw. Piece, maszynki i akcesoria najwyższej jakości są gwarancją szybkiej pracy a przede wszystkim - wysokiej jakości i odporności na uszkodzenia o które przecież nie trudno w profesjonalnej kuchni.
czytaj więcej
Szynka Ojca – nowość od Henryka Kani. „Pokolenia pracują na ten smak”
Szynka Ojca – to wyśmienita nowość w ofercie ZM Henryk Kania. Jej smak i aromat oraz ręczne wiązanie przywodzą na myśl najlepsze, tradycyjne wędliny kojarzące się z czasami dzieciństwa. Wprowadzenie produktu na rynek wspierane będzie silną kampanią ATL oraz działaniami wizerunkowymi.
czytaj więcej
1...39404142434445...78

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top