Znajdź informacje

Biznes, Firma, E-biznes


2019-09-17, 10:42
DrTusz
Drukujesz? Pamiętaj o środowisku!
Urządzenia drukujące to sprzęt, który bezsprzecznie zrewolucjonizował funkcjonowanie instytucji państwowych, biur czy gospodarstw domowych. Szacuje się, że tylko w 2017 roku na całym świecie wyprodukowano blisko 100 milionów jednostek drukujących, w tym drukarek, kserokopiarek czy wielofunkcyjnych kombajnów.
To, co wydaje się niezbędne w codziennej pracy, jest jednocześnie realnym zagrożeniem dla środowiska. Wysokie i nieekonomiczne zużycie papieru czy niewłaściwa utylizacja materiałów eksploatacyjnych to główne zarzuty ekologów przeciwko użytkownikom drukarek. Co robić, by tych błędów nie popełniać?
czytaj więcej
Sklep gotowce – grafiki, wideo i copywriting
Gotowce, to takie małe skarby, które sprawiają, że człowiek ma więcej czasu i chęci do pracy online.
czytaj więcej
PPK – co każdy pracodawca wiedzieć powinien?
Ustawa o Pracowniczych Planach Kapitałowych nakazuje, aby każda firma lub instytucja, która zatrudnia co najmniej jedną osobę podlegającą ubezpieczeniom emerytalnym i rentowym utworzyła PPK dla swoich pracowników. Pracodawcy mają coraz mniej czasu na dostosowanie do wymogów ustawy.
czytaj więcej
Franczyza lodowa – pomysł na biznes dodatkowy
Franczyza lodowa to biznes, który chętnie wybierają osoby posiadające już swoją firmę. Lodziarnia pod szyldem znanej sieci może być bowiem dobrym uzupełnieniem istniejącego lokalu gastronomicznego albo sposobem na sezonowy zarobek przy okazji prowadzenia innej działalności.
czytaj więcej
Inwestycja w ludzi
W Polsce coraz łatwiej o pracę – jak podaje GUS w lipcu tego roku stopa bezrobocia wyniosła jedynie 5,2%. Eksperci mówią, że nastał w naszym kraju rynek pracownika, a kandydaci przebierają w ofertach, szukając firm, które obiecują nie tylko dobre wynagrodzenie, ale także szansę na rozwój. Tym, co przyciąga ludzi są często szkolenia i kursy. Pracodawcy chętnie inwestują w zespół, bo to przynosi korzyści obu stronom.
czytaj więcej
Nagrody w biznesie – jak motywować partnerów handlowych?
Konkursy z nagrodami przeważnie kojarzą się z akcjami promocyjnymi skierowanymi do konsumentów. Ale handlowiec w firmie, czy też sprzedawca w sklepie to też człowiek i jak każdego, jego także ucieszy wartościowy prezent. Ciekawa nagroda może stanowić istotny element systemu motywacyjnego.
czytaj więcej
Strategia promocji marki i produktu
Strategie promocyjne, można podzielić na dwa typy, to znaczy krótkoterminowe i długoterminowe.
czytaj więcej
137 dni – tyle średnio trwa wynajęcie biura w Polsce
137 dni, tyle średnio trwa wynajęcie biura w Polsce, pokazują sierpniowe dane REDD INDEX. Wskaźnik liczy czas od momentu kiedy oferta biura pojawia się na rynku do momentu kiedy oferta znika.
czytaj więcej
Sprzedaż przez edukację
Rozwój technologiczny, spowodował także pojawienie się dość skomplikowanych urządzeń.
czytaj więcej
PGS: wzrastające koszty ubezpieczeń zabijają przedsiębiorców i branżę spożywczą
Wzrost składek ZUS dla przedsiębiorców, prowadzących działalność w ramach ogólnopolskich sieci i spółdzielni spożywczych stanowią realne zagrożenie dla ich dalszej działalności. Przyszłoroczny, podstawowy obowiązek, który wyniesie aż 1445 zł miesięcznie, nie tylko ograniczy, lecz zmusi do zamknięcia tysiące przedsiębiorców, prowadzących małe, lokalne sklepy spożywcze – jedyne źródło utrzymania dla setek tysięcy rodzin – podkreśla Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów skupiając ej m.in. sklepy Top Market w całym kraju.
czytaj więcej
1...84858687888990...150

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top