Znajdź informacje

Biznes, Firma, E-biznes


2020-07-20, 14:50
Moventia
MOVENTIA – ŚWIATOWY GRACZ ZAINTERESOWANY POLSKIM RYNKIEM ROWERÓW MIEJSKICH
Polacy bardzo chętnie korzystają z pojazdów pożyczanych na minuty. Bike-sharing czy car-sharing to trend, który w naszym kraju rośnie równie szybko, jak w wiodących pod tym względem krajach w Europie – Niemczech, Francji czy Hiszpanii. Nic dziwnego, że na polski rynek zaczynają zerkać coraz więksi, a co za tym idzie coraz ciekawsi gracze. Przykładem może być hiszpańska Moventia, która przystąpiła do dwóch największych toczących się przetargów – w Warszawie i Trójmieście.
czytaj więcej
2020-07-20, 14:32
Moventia
MOVENTIA – 100 LAT INTERESÓW W TRANSPORCIE
Blisko 100 lat temu, w 1923 roku, Miquel Martí Adell w Sabadel pod Barceloną założył niewielką firmę transportową. Dała ona początek dzisiejszej imponującej grupie finansowej Marfina SL, znanej na świecie pod marką Moventia. Jej aktywność obejmuje cały obszar szeroko rozumianego transportu – zarówno zbiorowego, jak i indywidualnego. Działa w wielu krajach świata, na kilku kontynentach. Co ciekawe, to nadal firma rodzinna. Kieruje nią trzecie, a częściowo nawet czwarte pokolenie potomków założyciela.
czytaj więcej
RENEX Group dystrybutorem Indium Corporation
Grupa RENEX poinformowała o nawiązaniu kolejnej współpracy dystrybucyjnej – tym razem ta, jedna z największych polskich firm z branży elektronicznej, będzie dostarczać na polski rynek produkty Indium Corporation – jednego z trzech największych światowych producentów spoiw lutowniczych.
czytaj więcej
Konflikt w zespole – katastrofa czy szansa?
Gdy w zespole wybucha konflikt, oznacza to wyzwanie zarówno dla pracowników, jak i dla szefa. Co wtedy robić? Przeczekać, czy zdecydowanie wkroczyć do akcji? A może spróbować mediacji? Wybór odpowiedniej strategii może mieć ogromny wpływ na losy zespołu i na atmosferę w całej firmie.
czytaj więcej
SaldeoSMART wprowadza nowy pakiet dedykowany dla MŚP - Moja Firma PLUS
Zgromadzenie wszystkich niezbędnych funkcji SaldeoSMART w jednym miejscu – oto idea, która przyświecała firmie podczas tworzenia nowego pakietu. Moja Firma Plus umożliwia przedsiębiorstwom kompleksowe zarządzanie dokumentami. Została stworzona z myślą o średniej wielkości firmach.
czytaj więcej
Co wyróżnia najlepsze programy lojalnościowe?
Najlepsze programy lojalnościowe to takie, które angażują klientów i budują emocjonalny związek pomiędzy marką i jej odbiorcami. A jednak, wiele z nich opiera się na podobnych mechanizmach. Dlatego postanowiliśmy wyodrębnić najlepsze pomysły na programy lojalnościowe i zebrać je w jednym tekście.
czytaj więcej
TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?
Nie ma szkolenia sprzedażowego, reklamacyjnego lub z obsługi klienta, podczas którego przynajmniej jedna osoba nie powie, że chciałaby wiedzieć jak poradzić sobie z trudnym klientem. Na pytanie "jaki to trudny klient?" zazwyczaj słyszę odpowiedź - "agresywny".
czytaj więcej
Yamaha Motor wprowadza na rynek nowy moduł przenośnika liniowego LCMR200
Yamaha Motor Europe ogłosiła, że z początkiem lipca wprowadzi na rynek LCMR200 - nowy moduł przenośnika liniowego. Konstrukcja obecnego modelu LCM-X została znacząco udoskonalona w kierunku poprawy łatwości użytkowania.
czytaj więcej
Alkoholowe trendy po kwarantannie – czego się spodziewać?
Zdejmowanie przez rząd kolejnych obostrzeń związanych z koronawirusem sprawia, że Polacy coraz chętniej odwiedzają restauracje. A ponieważ lato większość z nas spędzi w kraju, branża alkoholowa ma spore nadzieje na poprawę koniunktury.
czytaj więcej
JĘZYK KORZYŚCI - TWÓJ SUKCES W SPRZEDAŻY
Jeśli mówimy znajomemu, że ma ładną koszulę, mówimy mu komplement oparty na jednej z cech koszuli, która ma na sobie. Jeśli temu samemu znajomemu powiemy, że ma ładna koszule i przystojnie w niej wygląda, do komplementu dołączymy zaletę koszuli, którą ma na sobie. Ale jeśli temu samemu znajomemu powiemy, że ma ładną koszulę i z pewnością będzie dziś w niej gwiazdą imprezy i będzie cieszył się zainteresowaniem płci przeciwnej, mówimy mu nie tylko komplement. Dajemy mu nadzieję na udany wieczór i powodujemy u niego uśmiech i zadowolenie. Na nic ładna koszula, której nie wiemy, jak wykorzystać.
czytaj więcej
1...69707172737475...151

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top