Znajdź informacje

Biznes, Firma, E-biznes


Dlaczego sportowe okulary przeciwsłoneczne są niezbędne wiosną i gdzie je kupić
W naszym artykule podpowiadamy, gdzie można kupić sportowe okulary przeciwsłoneczne oraz dlaczego warto wprowadzić takowy produkt do swoich sklepów i salonów.
czytaj więcej
Co 20 firma eventowa zakończyła lub zawiesiła działalność podczas pandemii. Tymczasem model spotkań online o 787 proc. popularniejszy
Pandemia pokrzyżowała plany eventowe, gdzie według danych z GUS sektor ten obejmuje 38,3 tys. firm. Sama branża i organizatorzy imprez nauczyli się już radzić sobie z nową rzeczywistością. Od początku pandemii 1816 firm eventowych zamknęło się lub zawiesiło swoją działalność. Jedną z możliwości w tej sytuacji stało się przeniesienie wydarzeń do świata online lub zastosowanie hybryd, czyli eventów, w których można uczestniczyć osobiście, albo przez Internet. Jak wynika z danych ClickMeeting, te modele cieszą się w 2020 roku o 787 proc. większą popularnością w Polsce niż rok temu.
czytaj więcej
Future Capital. Pozabankowe inwestowanie.
Future Capital, czyli platforma pożyczek społecznościowych dla firm w pewnym zakresie pełni także funkcję pośrednika finansowego. Ta sytuacja przede wszystkim ma miejsce w momencie, gdy podmiot poszukujący finansowania swoich działań biznesowych potrzebuje wsparcia inwestora prywatnego.
czytaj więcej
Polska firma rozwija się na globalnym rynku wideokonferencji i odnotowuje 808% wzrostu w Niemczech
Wideokonferencje przeżywają oblężenie w czasach pandemii – tak wynika z najnowszych danych ClickMeeting – polskiej platformy do webinarów. Narzędzie mimo dużej konkurencji na światowym rynku dobrze sobie radzi i notuje kolejne wzrosty. Tylko w ciągu ostatnich trzech miesięcy liczba nowych kont płatnych urosła o 808% w Niemczech, natomiast w Wielkiej Brytanii użytkownicy zorganizowali o 611% więcej spotkań niż na początku roku. W marcu na platformie ClickMeeting odbyło się ponad 299 tys. wydarzeń, czyli 50% całkowitej ich liczby w całym 2019 roku. To co wyróżnia Clickmeeting spośród innych rozwiązań tego typu to nacisk na ochronę danych użytkowników oraz bezpieczeństwo spotkań online.
czytaj więcej
RENEX dostarcza okna podawcze własnego projektu do laboratorium Centrum Onkologii w Katowicach
Spółka CLEANROOM, należąca do Grupy RENEX opracowała i dostarczyła okna podawcze dla materiałów niebezpiecznych do Oddziału Onkologii Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach. Realizacja objęła zaprojektowanie, wytworzenie i zamontowanie czterech aktywnych okien podawczych.  
czytaj więcej
Na spotkaniach online można zarabiać. Dla 44% organizatorów webinarów stanowią one źródło dochodów
Z webinarów obecnie korzystają zarówno freelancerzy jak i korporacje zatrudniające kilkanaście tysięcy osób. W czasie pandemii dla wielu podmiotów stały się one kluczowym narzędziem prowadzenia biznesu. Podczas gdy jedni wykorzystują je tylko do komunikacji, inni dzięki nim zarabiają. Jak wynika z raportu ClickMeeting webinary stały się głównym źródłem dochodu dla 12% organizatorów wydarzeń tego typu, a dodatkowym dla 32%. Potwierdza to liczba płatnych spotkań organizowanych online, która wzrosła o 547% rok do roku.
czytaj więcej
Na czym polega szyfrowanie danych?
Ciągły rozwój technologii i zintensyfikowanie procesu cyfryzacji na świecie może być wykorzystywane do częstszych włamań i kradzieży danych, które mają nieocenioną wartość. W związku z tym firmy, które korzystają podczas swojej codziennej pracy z rozwiązań IT decydują się na stosowanie odpowiednich zabezpieczeń. Jednym z nich jest szyfrowanie danych, które polega na zabezpieczeniu danych przechowywanych np. w chmurze obliczeniowej.
czytaj więcej
E-zakupy raport
Tylko ¼ Polaków ufa reklamom w Internecie, a o ofertach dowiadują się z mediów społecznościowych.
Wraz z rozwojem e-commerce, zmienia się też nastawienie kupujących online do reklam. Jak wynika z raportu E-zakupy w Polsce 2020, ExpertSender, siedem na dziesięć osób nie ufa lub nie ma zdania na temat reklam w Internecie. Wśród różnych form najlepiej postrzegane są spersonalizowane komunikaty (74 proc.). Ankietowani lubią otrzymywać informacje o produktach z mediów społecznościowych (43 proc.) lub e-maili (23 proc.), natomiast najbardziej nie odpowiadają im pop-upy, czyli wyskakujące okna z reklamami (32 proc.).
czytaj więcej
26 proc. kluczowych stanowisk w firmach zajmują kobiety
Polska zajmuje jedno z najwyższych miejsc w Unii Europejskiej pod względem przedsiębiorczości kobiet, dotyczy to głównie małych przedsiębiorstw. We wszystkich firmach objętych badaniem tylko 30 proc. członków zarządów to kobiety, a jedynie w 23 proc. pełnią one funkcję prezesa. Dlatego wciąż potrzebujemy inicjatyw wspierających Polki w realizacji marzeń o prowadzeniu własnego biznesu.
czytaj więcej
Grupa RENEX odznaczona nagrodą YAMAHA Best Service Provider Award
Grupa RENEX została odznaczona przez firmę YAMAHA Nagrodą dla Najlepszego Dostawcy Usług – Best Service Provider Award – w sferze urządzeń SMT.
czytaj więcej
1...58596061626364...150

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top