Znajdź informacje

Biznes, Firma, E-biznes


Ponad ⅓ Polaków planuje już zakupy na tegoroczny Black Friday. Jak Polacy korzystają ze sklepów internetowych 2021
Ponad połowa polskich e-konsumentów twierdzi, że specjalnie czeka z zakupami na Black Friday, a ponad ⅓ zaplanowała już zakupy podczas tegorocznej edycji, jak wynika z raportu polskiej firmy Advox na temat zwyczajów e-zakupowych Polaków. Najbardziej zachęcająca jest obniżka cen, również na co dzień przy wyborze oferty danego sklepu czynnikiem decydującym jest najczęściej cena. Chociaż Polacy nie ufają reklamom w Internecie, to już połowa klientów e-sklepów wiedzę o ich ofertach czerpie z reklam w social media, a ponad ⅓ z reklam na stronach internetowych.
czytaj więcej
Organizacja konferencji dla firm - dlaczego to ważne?
W naszym artykule podpowiadamy jak wygląda organizacja konferencji dla firm na Polskim rybku oraz co jest ważne w tej kwestii.
czytaj więcej
RENEX Group podsumowuje Warsaw Industry Week
Grupa RENEX podsumowała swój udział na Targach Warsaw Industry Week.
czytaj więcej
Grupa RENEX na Evertiq Expo
Grupa RENEX wzięła udział w Evertiq Expo prezentując ofertę mebli przemysłowych REECO dedykowanych branży elektronicznej.
czytaj więcej
Jak przekonać kontrahenta do współpracy?
Aby produkt konkretnej firmy trafił do konsumenta, do zakupu trzeba przekonać nie tylko ostatecznego kupującego. Handlowcy z hurtowni często osobiście odwiedzają sklepy, salony kosmetyczne czy serwisy samochodowe, próbując przekonać właścicieli lub pracowników do swojej oferty.
czytaj więcej
Nowości YAMAHA na Productronice
Jak poinformował dystrybutor – Grupa RENEX, Firma YAMAHA zaprezentuje na targach Productronica nowe rozwiązania opracowane z myślą o produkcji opartej na gromadzeniu i analizie danych. Wydarzenie będzie stanowić europejski debiut nowych systemów montażu powierzchniowego i inspekcji, intuicyjnego oprogramowania YsUP oraz rozwiązań z zakresu robotyki.
czytaj więcej
Grupa RENEX na Productronice
Grupa RENEX zapowiada swój udział w Targach Productronica w Monachium w dniach 16-19 listopada i zaprasza odwiedzających na swoje stoisko – numer 249 hala A4.

 
czytaj więcej
Już co 10. Polak wydaje ponad 500 zł miesięcznie na zakupy online. Raport „Zwyczaje e-zakupowe Polaków 2021”
Większość, czyli 60 proc., internetowych konsumentów w Polsce robi tą drogą zakupy kilka razy w miesiącu, jak wynika z nowego raportu polskiej firmy Advox „Jak Polacy korzystają ze sklepów internetowych: Zwyczaje e-zakupowe Polaków 2021”. Blisko połowa wydaje tą drogą między 101 a 300 zł miesięcznie. Najczęściej kupowanymi online kategoriami produktów są dodatki i odzież, które wskazało 62 proc. respondentów.
czytaj więcej
Grupa RENEX z nagrodą Made in Poland 2021
Grupa RENEX została odznaczona przez Polską Agencję Przedsiębiorczości nagrodą Made in Poland 2021. Nagroda została przyznana w toku tegorocznej - ósmej edycji Polskiego Kongresu Przedsiębiorczości, jaki odbył się na początku października w Krakowie.
czytaj więcej
Co trzecia polska firma jest założona i prowadzona przez kobietę. Rusza XIII edycja konkursu Bizneswoman Roku
Rynek małych firm usługowych w Polsce jest zdominowany przez kobiety, które prowadzą aż ¾ z nich. W sumie co trzecia ze wszystkich firm w Polsce jest założona lub prowadzona przez kobietę. Jednak na stanowiskach prezesek i w zarządach firm podających ich skład w KRS kobiet jest tylko 26 proc. Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką działa na rzecz poprawy sytuacji Polek w świecie biznesu i już po raz 13. organizuje konkurs nagradzający polskie przedsiębiorczynie, liderki i liderów działających na rzecz równości, włączania i ekologii.
czytaj więcej
1...45464748495051...150

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top