Znajdź informacje

Biznes, Firma, E-biznes


2018-06-14, 11:25
InsERT
InsERT z tytułem IT CHAMPION 2018
InsERT – lider polskiego rynku systemów do zarządzania dla małych i średnich firm – został laureatem IT Champion Polska "Mistrzowie nowych technologii”.
czytaj więcej
2018-06-01, 14:55
LUNO
Timothy Stranex z Luno opowiada o tworzeniu giełdy kryptowalut
Kryptowaluty, a zwłaszcza Bitcoin, nie mają najlepszej reputacji. Wynika to z faktu, że są one czasem wykorzystywane w sposób nierzetelny, jak również z uwagi na zmienność cen, która spowodowała znaczące straty kapitału wśród osób inwestujących w waluty cyfrowe.
czytaj więcej
2018-05-31, 18:37
LUNO
Jak zaprojektować funkcjonalny system do zakupu Bitcoina
Dowiedz się, jak Luno nadaje kryptowalutom “przyjazny wizerunek” - wywiad z Lana Glass, głównym projektantem funkcjonalności w Luno, miedzynarodowym portfelu walut cyfrowych, dostępnym w 40 krajach, na 3 kontynentach.
czytaj więcej
Ewa Błaszczyk Osobą Wysokiej Reputacji Premium Brand 2018
Fundacja na rzecz reputacji marki „Premium Brand” ogłosiła wyniki 13. edycji badania reputacji osób, marek i firm. Decyzją respondentów, tytuł Osoby Wysokiej Reputacji Premium Brand 2018 otrzymała Ewa Błaszczyk. Sześć wiodących brandów, które uzyskały najwyższe oceny w swoich kategoriach, uhonorowano tytułem Marki lub Firmy Wysokiej Reputacji Premium Brand 2018.
czytaj więcej
Techniki, metody i etapy sprzedaży
Sprzedaż pełni kluczową rolę w biznesie. Kto nie sprzedaje, ten nie zarabia. Warto jednak pamiętać, że konkurencja na rynku nie śpi. Aby ją wyprzedzić i zdobyć jak największą ilość klientów oraz skutecznie sprzedać im towar trzeba zastosować pewne chwyty marketingowe, czyli techniki sprzedaży. Dzięki zastosowaniu odpowiednich technik sprzedaży, można z powodzeniem określić potrzeby oraz oczekiwania potencjalnego klienta. Jeśli będziemy wiedzieli, co klient potrzebuje, możemy z powodzeniem sprzedać nasz produkt, ale do tego jest konieczne badanie potrzeb klienta, a potem umiejętna prezentacja oferty oraz zbijanie obiekcji klienta. Do najskuteczniejszych technik sprzedaży zaliczamy metody wywierania wpływu na klienta.
czytaj więcej
Z myślą o bezpieczeństwie danych – firma BrainSHARE IT gotowa na RODO
Wprowadzenie odpowiednich procedur bezpieczeństwa i przeszkolenie pracowników – tak wyglądały intensywne przygotowania firmy BrainSHARE IT do wejścia w życie unijnego rozporządzenia RODO. Wszystkie zmiany przedsiębiorstwo wdrożyło jeszcze przed kwietniową konferencją Sieci Partnerskiej, aby poinformować swoich partnerów biznesowych o modyfikacjach w systemie z ponad miesięcznym wyprzedzeniem.
czytaj więcej
Jak przetrwać pierwsze, trudne momenty w lodowym biznesie?
- Myślenie w stylu: otwieram lodziarnię pod znaną marką i już nic nie muszę, to duży błąd - uważa Radosław Charubin, prezes największej sieci lodziarni w Polsce – LodyBonano. Udziela też kilku rad, co robić, kiedy lodowy biznes nie idzie tak jak byśmy chcieli.
czytaj więcej
Zbiórka dla Burka
Jeśli lubisz zwierzaki, wzrusza cię ich los - często tak trudny - możesz przyłączyć się do majowej akcji sieci Makarun. Polega ona na zbiórce najpotrzebniejszych rzeczy dla bezdomnych psów i kotów, które przekazane zostaną do lokalnych schronisk. Burek czeka!
czytaj więcej
PIERWSZE WRAŻENIE. Efekt Halo (efekt aureoli i efekt Golema)
Jak to możliwe, że wyrabiamy sobie opinię o nowo poznanej osobie w ciągu 30 sekund? Nawet jeżeli nie odezwała się do nas ani jednym słowem? Dlaczego na skutek pewnego mechanizmu psychologicznego zwanego efektem halo, niektórym osobom przypisujemy więcej pozytywnych cech i zachowań (efekt aureoli / anielski efekt halo) a innym ludziom więcej cech negatywnych niż mają w rzeczywistości (efekt Golema / szatański efekt halo).
czytaj więcej
ZASADA PARETO W BIZNESIE i NIE TYLKO
Czy to możliwe, że obserwacje włoskiego ekonomisty i miłośnika kotów, następnie opracowane i opisane w latach 50-tych XX wieku przez amerykańskiego teoretyka zarządzania dotyczą a nawet determinują funkcjonowanie biznesu w XXI? Czy wpływają one również na nasze codzienne zachowania? Czy jest i jak działa zasada Pareto? Dlaczego podczas szkoleń dotyczących z pozoru bardzo odległych od siebie tematów takich jak zarządzanie czasem i np. techniki sprzedaży trenerzy odwołują się do reguły Pareto?
czytaj więcej
1...112113114115116117118...157

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top