Znajdź informacje

Rewolucja w męskiej kosmetyczce


« lista artykułów
2018-08-29

Czasy, w których panowie używali dwóch czy trzech produktów do pielęgnacji powoli odchodzą w niepamięć. W męskiej kosmetyczce zawitały zmiany. Dzięki szerszej dostępności różnorodnych produktów do pielęgnacji w drogeriach panowie mogą pozwolić sobie na zakup większej ilości przydatnych kosmetyków.

Szeroki wybór i nowe formuły

Czasy się zmieniają, a wraz z nimi poglądy i nastawienie społeczeństwa do nowych produktów. Zmienia się również styl życia rozwijających się społeczności. Od kilku lat można zauważyć wzrost zainteresowania zdrowym trybem życia. Ludzie chętniej dbają o siebie. Zwracają uwagę na to, co jedzą, częściej wykonują aktywności fizyczne i chętniej poddają się zabiegom kosmetycznym. Zmiany widać również wśród produktów stosowanych przez obydwie płcie do codziennej pielęgnacji. Dzięki rosnącej świadomości nie tylko panie, ale również panowie bardziej o siebie dbają.

Do niedawna w męskiej kosmetyczce znajdowała się szczoteczka i pasta do zębów, żel pod prysznic, szampon i akcesoria do golenia, zazwyczaj ograniczone do maszynki i pianki oraz kremu po goleniu. Obecnie się to bardzo zmienia. “Panowie starają się dbać o siebie i coraz większą wagę przywiązują do pielęgnacji twarzy i ciała” - mówi  mówi Edyta Kubiak z Neness.pl. Większe zainteresowanie panów kosmetykami przekładają się na większe zainteresowanie producentów tworzeniem odpowiednio dobranych do męskich potrzeb produktów.

kosmetyki-dla-mezczyzn.jpg

W ofercie drogerii internetowych i stacjonarnych dostępnych jest coraz więcej ciekawych kosmetyków, dopasowanych do różnego rodzaju problemów z urodą u panów. Dostępne są nie tylko specjalne szampony, które pomogą zatrzymać proces siwienia i wypadania włosów, ale również szeroki wybór kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Kremy nawilżające i żele myjące powoli stają się podstawą każdej dobrze zaopatrzonej męskiej kosmetyczki. Szeroki wybór tego typu produktów znajdziesz pod adresem http://neness.pl/kosmetyki-sklep.

Perfumy i odpowiednia pielęgnacja

Pielęgnacja u panów odgrywa bardzo istotną rolę. Szczególnie po goleniu, ale nie tylko. Odpowiednie nawilżenie skóry całego ciała oraz twarzy można z łatwością osiągnąć za pomocą odpowiednio dobranych kosmetyków. Dzięki temu skóra będzie bardziej jędrna i elastyczna, co znacznie opóźni proces starzenia. Jej lepsza kondycja przełoży się na bardziej atrakcyjny i zadbany wygląd.

Po goleniu należy stosować specjalnych kosmetyków, które pomogą zadbać o podrażnioną skórę. Warto odpowiednio dopasować żel lub krem po goleniu, który w zależności od potrzeb będzie albo mocno nawilżający, albo delikatnie chłodzący i łagodzący zaczerwienienia. Jeśli decydujesz się na zapuszczanie brody, również należy o nią odpowiednio dbać. Na rynku dostępnych jest wiele specjalnych szamponów i olejków do brody, które pomagają zachować odpowiednią strukturę włosa. Dzięki temu będzie ona lśniąca i zdrowa.

ofercie dostępne są bardzo różnorodne perfumy zarówno dla miłośników elegancji i klasyki, jak i nieco bardziej nowoczesnych lub aktywnych mężczyzn. Kolejną niezwykle istotną kwestią w męskiej kosmetyczce są odpowiednie perfumy. Wybierając zapach, dobrze jest dobrać go do swojego charakteru. Szeroki wybór męskich zapachów możesz znaleźć pod adresem http://neness.pl/perfumy. W ich ofercie dostępne są bardzo różnorodne perfumy zarówno dla miłośników elegancji i klasyki, jak i nieco bardziej nowoczesnych lub aktywnych mężczyzn.

Zobacz także

Nowoczesne Budownictwo Przemysłowe
Płyty warstwowe to perfekcyjne połączenie trwałości wysokiej jakości blach, oraz izolacji termicznej jaką oferują nam wełny mineralne. Blachy warstwowe to ...
Kompetencje miękkie – co do nich zaliczamy? Jakie są korzyści z rozwijania kompetencji miękkich w firmie?
W świecie biznesu umiejętności miękkie nabierają coraz większego znaczenia. Pracodawcy i menedżerowie dostrzegają, że nie tylko kompetencje twarde decydują o ...
Skuteczne pozycjonowanie strony w Google i reklama w internecie to ważny element rozwoju e-biznesu
Pozycjonowanie w Google i reklama internetowa to dwa filary, które wspierają rozwój biznesu online. W artykule przedstawiamy, jak działania SEO ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top