Znajdź informacje

Widzowie wybierają "Pytanie na śniadanie" TVP2


« lista artykułów
2018-01-24

W sobotę, 20 stycznia poranny magazyn TVP2 „Pytanie na Śniadanie” miał największe wyniki oglądalności (ponad 595 tys. widzów przy udziałach 10,4%) od 7 stycznia 2017 (prawie 620 tys. widzów, udz. 11,6). Średnia widownia i udziały programu wyniosły wówczas ponad 517 tys. widzów przy udziałach 11,36 %, co zapewniło antenie pozycję lidera pasma.

Systematycznie, od sierpnia 2017, z miesiąca na miesiąc, wzrasta średnia oglądalność „Pytania na Śniadanie”. Porównując okres 1 - 21 stycznia 2017 do 1 – 21 stycznia 2018 zaobserwowano wzrost udziałów o 12 %. Ponadto ostatni kwartał poprzedniego roku (październik – grudzień 2017) przyniósł programowi więcej widzów w grupie wiekowej 35-44 lata, co odmłodziło widownię audycji.

Sobotnie wydanie porannego programu śniadaniowego Dwójki poprowadził niesamowity duet Marzena Rogalska i Tomasz Kammel. W programie gośćmi byli m.in. Otylia Jędrzejczak, mistrzyni olimpijska w pływaniu, Lanberry oraz Artur Żmijewski.

„Pytanie na Śniadanie” to magazyn poradnikowy TVP2. Stałymi parami prowadzących są: Marzena Rogalska i Tomasz Kammel, Monika Zamachowska i Michał Olszański, Joanna Racewicz i Łukasz Nowicki, Marcelina Zawadzka i Tomasz Wolny, Marzena Kawa i Robert El Gendy oraz Aleksandra Kostka i Tomasz Tylicki. Program emitowany jest codziennie o godz. 8.00.

bak

Foto: TVP

Zobacz także

Nowoczesne Budownictwo Przemysłowe
Płyty warstwowe to perfekcyjne połączenie trwałości wysokiej jakości blach, oraz izolacji termicznej jaką oferują nam wełny mineralne. Blachy warstwowe to ...
Kompetencje miękkie – co do nich zaliczamy? Jakie są korzyści z rozwijania kompetencji miękkich w firmie?
W świecie biznesu umiejętności miękkie nabierają coraz większego znaczenia. Pracodawcy i menedżerowie dostrzegają, że nie tylko kompetencje twarde decydują o ...
Skuteczne pozycjonowanie strony w Google i reklama w internecie to ważny element rozwoju e-biznesu
Pozycjonowanie w Google i reklama internetowa to dwa filary, które wspierają rozwój biznesu online. W artykule przedstawiamy, jak działania SEO ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top