Znajdź informacje

Jeszcze więcej możliwości platformy influencer w WhitePress®


« lista artykułów
2017-12-05

WhitePress® wprowadza nowe możliwości wspomagania kampanii z influencerami. Platforma została zintegrowana z mediami społecznościowymi. Dzięki temu reklamodawca ma wgląd w statystyki infuencerów oraz wykresy z takich serwisów jak Facebook, YouTube czy Instagram.

Aby zaplanować skuteczną kampanię z influencerem będziemy musieli dobrać odpowiedniego twórcę. W tym celu często posługujemy się opinią innych ludzi z branży lub własną intuicją. Ile razy przy tworzeniu końcowego raportu o kampanii wychodzi na jaw fakt, że wybrany przez nas lider opinii stracił na popularności albo po prostu nie trafia do grupy docelowej, która nas interesowała? 

Dzięki realizacji kilkuset kampanii platforma WhitePress® może skutecznie dostarczać danych dzięki którym dobór odpowiedniego twócy do realizowanej przez nas kampanii stanie się prostszy i efektywniejszy. - Naszym zadaniem, jako twórców platformy, jest przede wszystkim oszczędność czasu stron transakcji - mówi Paweł Strykowski, CEO WhitePress®. Dlatego poprzez API na bieżąco zbieramy informacje o influencerach, a potem pokazujemy je reklamodawcom w atrakcyjnej formie.

Więcej danych, to skuteczniejszy wybór influencera

Bez dwóch zdań skuteczność naszej kampanii zależy od doboru odpowiedniego influencera. Współpraca z odpowiednią osobą wpływa na wiarygodnosc przekazu oraz zwiększa szansę na dotarcie do interesującej nas grupy odbiorców. Tylko szczegółowe dane dotyczące zasięgiu influencera i detale związane z jego odbiorcami dają gwarancję właściwego doboru blogera.

Dlatego sztab WhitePress® opracował oraz uruchomił platformę pozyskująca najważniejsze dane influencerów z ich kont na takich serwisach jak Facebook, Instagram czy YouTube. Ich zakres nieznacznie różni się w zależności od serwisu i rodzaju konta. Dzięki temu w jednym miejscu mamy dostęp do statstyk kont społecznościowych interesujących nas blogerów, youtuberów czy innych twórców. Możemy dzielić je na konkretnie kategorie oraz tematykę.

Trendy, aktywność i dane demograficzne

Jak zdradza WhitePress®, w przypadku danych udostępnianych z Instagrama istnieje możliwość podglądu kraju pochodzenia followersów. To bardzo ważna i kluczowa informacja dla marek, które mogą zweryfikować profile wiarygodne i z dużo większą skutecznością zainwestować środki przeznaczane na ważną kampanią reklamową. Kolejne narzędzie pozwala nam analizować aktywność widzów na kanale twórcy. Dzięki temu widzimy czy jego wzrost popularności nie jest związany tylko z ostatnim filmem.

Statystyki prezentowane z Facebooka przygotowane są w atrakcyjnej formie graficznej. Wkresy pozwalają na dokonanie analizy trendów w zachowaniu społeczności influencera. W ten sposób minimalizujemy ryzyko podpisania umowy z twórcą, który na przykład od pewnego czasu traci na popularności.

Przygotowanie i udostępnianie statystyki o influencerach to źródło wiarygodnych i rzetelnych informacjii, które wydają się niezbędne w codziennej pracy marketera. Pozwala to na jeszcze skuteczniejsze opracowanie kampanii influencer marketingowej.

Czym jest WhitePress®?

To platforma zajmująca się od podstaw kampaniami content i influencer marketingowymi. W jej ofercie znajdują się zautomatyzowane procesu zamawiania i realizacji działań. Posiada bazę tysiąca aktywnych klientów. WhitePress® zaufało wiele agencji interaktywnych, domów mediowych oraz firm z rynku nowych mediów. Platforma współpracuje z ponad 4000 portalami i 4200 influencerami.

Rejestracja w platformie: whitepress.pl/konto/rejestracja

Zobacz także

Nowoczesne Budownictwo Przemysłowe
Płyty warstwowe to perfekcyjne połączenie trwałości wysokiej jakości blach, oraz izolacji termicznej jaką oferują nam wełny mineralne. Blachy warstwowe to ...
Kompetencje miękkie – co do nich zaliczamy? Jakie są korzyści z rozwijania kompetencji miękkich w firmie?
W świecie biznesu umiejętności miękkie nabierają coraz większego znaczenia. Pracodawcy i menedżerowie dostrzegają, że nie tylko kompetencje twarde decydują o ...
Skuteczne pozycjonowanie strony w Google i reklama w internecie to ważny element rozwoju e-biznesu
Pozycjonowanie w Google i reklama internetowa to dwa filary, które wspierają rozwój biznesu online. W artykule przedstawiamy, jak działania SEO ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top