Jeszcze więcej możliwości platformy influencer w WhitePress®
« lista artykułów
2017-12-05
WhitePress® wprowadza nowe możliwości wspomagania kampanii z influencerami. Platforma została zintegrowana z mediami społecznościowymi. Dzięki temu reklamodawca ma wgląd w statystyki infuencerów oraz wykresy z takich serwisów jak Facebook, YouTube czy Instagram.
Aby zaplanować skuteczną kampanię z influencerem będziemy musieli dobrać odpowiedniego twórcę. W tym celu często posługujemy się opinią innych ludzi z branży lub własną intuicją. Ile razy przy tworzeniu końcowego raportu o kampanii wychodzi na jaw fakt, że wybrany przez nas lider opinii stracił na popularności albo po prostu nie trafia do grupy docelowej, która nas interesowała?
Dzięki realizacji kilkuset kampanii platforma WhitePress® może skutecznie dostarczać danych dzięki którym dobór odpowiedniego twócy do realizowanej przez nas kampanii stanie się prostszy i efektywniejszy. - Naszym zadaniem, jako twórców platformy, jest przede wszystkim oszczędność czasu stron transakcji - mówi Paweł Strykowski, CEO WhitePress®. Dlatego poprzez API na bieżąco zbieramy informacje o influencerach, a potem pokazujemy je reklamodawcom w atrakcyjnej formie.
Więcej danych, to skuteczniejszy wybór influencera
Bez dwóch zdań skuteczność naszej kampanii zależy od doboru odpowiedniego influencera. Współpraca z odpowiednią osobą wpływa na wiarygodnosc przekazu oraz zwiększa szansę na dotarcie do interesującej nas grupy odbiorców. Tylko szczegółowe dane dotyczące zasięgiu influencera i detale związane z jego odbiorcami dają gwarancję właściwego doboru blogera.
Dlatego sztab WhitePress® opracował oraz uruchomił platformę pozyskująca najważniejsze dane influencerów z ich kont na takich serwisach jak Facebook, Instagram czy YouTube. Ich zakres nieznacznie różni się w zależności od serwisu i rodzaju konta. Dzięki temu w jednym miejscu mamy dostęp do statstyk kont społecznościowych interesujących nas blogerów, youtuberów czy innych twórców. Możemy dzielić je na konkretnie kategorie oraz tematykę.
Trendy, aktywność i dane demograficzne
Jak zdradza WhitePress®, w przypadku danych udostępnianych z Instagrama istnieje możliwość podglądu kraju pochodzenia followersów. To bardzo ważna i kluczowa informacja dla marek, które mogą zweryfikować profile wiarygodne i z dużo większą skutecznością zainwestować środki przeznaczane na ważną kampanią reklamową. Kolejne narzędzie pozwala nam analizować aktywność widzów na kanale twórcy. Dzięki temu widzimy czy jego wzrost popularności nie jest związany tylko z ostatnim filmem.
Statystyki prezentowane z Facebooka przygotowane są w atrakcyjnej formie graficznej. Wkresy pozwalają na dokonanie analizy trendów w zachowaniu społeczności influencera. W ten sposób minimalizujemy ryzyko podpisania umowy z twórcą, który na przykład od pewnego czasu traci na popularności.
Przygotowanie i udostępnianie statystyki o influencerach to źródło wiarygodnych i rzetelnych informacjii, które wydają się niezbędne w codziennej pracy marketera. Pozwala to na jeszcze skuteczniejsze opracowanie kampanii influencer marketingowej.
Czym jest WhitePress®?
To platforma zajmująca się od podstaw kampaniami content i influencer marketingowymi. W jej ofercie znajdują się zautomatyzowane procesu zamawiania i realizacji działań. Posiada bazę tysiąca aktywnych klientów. WhitePress® zaufało wiele agencji interaktywnych, domów mediowych oraz firm z rynku nowych mediów. Platforma współpracuje z ponad 4000 portalami i 4200 influencerami.
Rejestracja w platformie: whitepress.pl/konto/rejestracja.