Jeszcze więcej widzów "The Voice of Poland"
« lista artykułów
2017-11-26
Zwycięstwo Marty Gałuszewskiej w 8. edycji „The Voice of Poland” obejrzało 2,15 mln widzów, a średnia oglądalność programu w jesiennej ramówce wyniosła ponad 2 mln widzów (udziały 14 proc.). Tegoroczną edycję muzycznego show telewizyjnej Dwójki obejrzało więcej widzów niż w zeszłym roku.
Sobotni finał 8. edycji „The Voice of Poland” widzowie z pewnością zapamiętają na długo. „Najlepszym Głosem w Polsce” została Marta Gałuszewska – dziewczyna z różowymi włosami, która rozkochała w sobie miliony Polaków, a Wielki Finał był prawdziwym popisem jej wokalnych umiejętności. Muzyczną scenę „The Voice of Poland” rozgrzała także brytyjska gwiazda Jessie Ware oraz Edyta Górniak, która już niedługo usiądzie także w fotelu jurora w „The Voice Kids”.
8. edycja „The Voice of Poland” przyniosła dużo zmian. Do składu trenerskiego dołączył Michał Szpak, a na etapie Nokautu pojawiła się nowa prowadząca – Marcelina Zawadzka. Poza zmianami w gronie Trenerów i rozszerzeniem ekipy Prowadzących na uczestników i widzów ulubionego show Dwójki czekało zmienione studio. Widzowie docenili zmiany i jeszcze liczniej niż rok temu, oglądali muzyczne zmagania uczestników „The Voice of Poland”. W 8. edycji muzycznego show najlepiej obejrzał się ostatni odcinek „przesłuchań w ciemno” w dniu 30 września. Widziało go 2,6 mln widzów przy udziałach 18,5 proc.
Foto: TVP
bak