Znajdź informacje

Jeszcze więcej widzów "The Voice of Poland"


« lista artykułów
2017-11-26

Zwycięstwo Marty Gałuszewskiej w 8. edycji „The Voice of Poland” obejrzało 2,15 mln widzów, a średnia oglądalność programu w jesiennej ramówce wyniosła ponad 2 mln widzów (udziały 14 proc.). Tegoroczną edycję muzycznego show telewizyjnej Dwójki obejrzało więcej widzów niż w zeszłym roku.

Sobotni finał 8. edycji „The Voice of Poland” widzowie z pewnością zapamiętają na długo. „Najlepszym Głosem w Polsce” została Marta Gałuszewska – dziewczyna z różowymi włosami, która rozkochała w sobie miliony Polaków, a Wielki Finał był prawdziwym popisem jej wokalnych umiejętności. Muzyczną scenę „The Voice of Poland” rozgrzała także brytyjska gwiazda Jessie Ware oraz Edyta Górniak, która już niedługo usiądzie także w fotelu jurora w „The Voice Kids”.

8. edycja „The Voice of Poland” przyniosła dużo zmian. Do składu trenerskiego dołączył Michał Szpak, a na etapie Nokautu pojawiła się nowa prowadząca – Marcelina Zawadzka. Poza zmianami w gronie Trenerów i rozszerzeniem ekipy Prowadzących na uczestników i widzów ulubionego show Dwójki czekało zmienione studio. Widzowie docenili zmiany i jeszcze liczniej niż rok temu, oglądali muzyczne zmagania uczestników „The Voice of Poland”. W 8. edycji muzycznego show najlepiej obejrzał się ostatni odcinek „przesłuchań w ciemno” w dniu 30 września. Widziało go 2,6 mln widzów przy udziałach 18,5 proc.

Foto: TVP

bak

Zobacz także

Nowoczesne Budownictwo Przemysłowe
Płyty warstwowe to perfekcyjne połączenie trwałości wysokiej jakości blach, oraz izolacji termicznej jaką oferują nam wełny mineralne. Blachy warstwowe to ...
Kompetencje miękkie – co do nich zaliczamy? Jakie są korzyści z rozwijania kompetencji miękkich w firmie?
W świecie biznesu umiejętności miękkie nabierają coraz większego znaczenia. Pracodawcy i menedżerowie dostrzegają, że nie tylko kompetencje twarde decydują o ...
Skuteczne pozycjonowanie strony w Google i reklama w internecie to ważny element rozwoju e-biznesu
Pozycjonowanie w Google i reklama internetowa to dwa filary, które wspierają rozwój biznesu online. W artykule przedstawiamy, jak działania SEO ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top