Znajdź informacje

Świetny start ramówki TVN Turbo


« lista artykułów
2017-04-15

Start wiosennej ramówki TVN Turbo okazał się dużym sukcesem. W marcu kanał osiągnął 0,91 proc. udziału w docelowej grupie komercyjnej 16-49. Tym samym był to najlepszy marzec w dotychczasowej historii stacji.

 

Świetne wyniki oglądalności przyniosły autorskie produkcje TVN Turbo. Wśród tych najchętniej wybieranych znalazły się programy takie jak: „Wojny samochodowe”, „Megatransporty”, „Nowy gadżet”, „Raport Turbo” oraz „Zawodowi handlarze”.

- Naszą ofertę programową budujemy w oparciu o nasze autorskie pomysły i jak widać znakomicie się to sprawdza. Zarówno nowości z oferty wiosennej, jak i kontynuacje naszych serii znajdują wierną grupę odbiorców. Cieszę się, że z sezonu na sezon, coraz więcej widzów wybiera TVN Turbo - powiedział Przemysław Kwiatkowski, szef TVN Turbo.

Nowy sezon „Wojen samochodowe” jest niekwestionowanym liderem wiosennej ramówki TVN Turbo. Program, w którym dwóch handlarzy rywalizuje ze sobą w skutecznej sprzedaży aut, ogląda średnio 175 877 widzów (grupa 4+) oraz 122 774 widzów (grupa 16-49). Pierwszy odcinek nowej serii zgromadził 221 000 widzów w grupie docelowej, a jego udział w rynku SHR wyniósł 4,51 proc. W czasie emisji tego programu tematyczny kanał TVN Turbo był piątą najchętniej wybieraną stacją w Polsce, za Polsatem, TVN, TVP2 i TV4.

Wśród wiosennych nowości wyróżnia się szczególnie produkcja „Zawodowi handlarze”. Nowy program TVN Turbo to prawdziwe historie właścicieli i pracowników trzech firm handlujących samochodami. Jego średni wynik to 117 000 (grupa 4+) oraz 91 449 (grupa 16-49) widzów.

Foto: TVN

bak

Zobacz także

Nowoczesne Budownictwo Przemysłowe
Płyty warstwowe to perfekcyjne połączenie trwałości wysokiej jakości blach, oraz izolacji termicznej jaką oferują nam wełny mineralne. Blachy warstwowe to ...
Kompetencje miękkie – co do nich zaliczamy? Jakie są korzyści z rozwijania kompetencji miękkich w firmie?
W świecie biznesu umiejętności miękkie nabierają coraz większego znaczenia. Pracodawcy i menedżerowie dostrzegają, że nie tylko kompetencje twarde decydują o ...
Skuteczne pozycjonowanie strony w Google i reklama w internecie to ważny element rozwoju e-biznesu
Pozycjonowanie w Google i reklama internetowa to dwa filary, które wspierają rozwój biznesu online. W artykule przedstawiamy, jak działania SEO ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top