Świetny start ramówki TVN Turbo
« lista artykułów
2017-04-15
Start wiosennej ramówki TVN Turbo okazał się dużym sukcesem. W marcu kanał osiągnął 0,91 proc. udziału w docelowej grupie komercyjnej 16-49. Tym samym był to najlepszy marzec w dotychczasowej historii stacji.
Świetne wyniki oglądalności przyniosły autorskie produkcje TVN Turbo. Wśród tych najchętniej wybieranych znalazły się programy takie jak: „Wojny samochodowe”, „Megatransporty”, „Nowy gadżet”, „Raport Turbo” oraz „Zawodowi handlarze”.
- Naszą ofertę programową budujemy w oparciu o nasze autorskie pomysły i jak widać znakomicie się to sprawdza. Zarówno nowości z oferty wiosennej, jak i kontynuacje naszych serii znajdują wierną grupę odbiorców. Cieszę się, że z sezonu na sezon, coraz więcej widzów wybiera TVN Turbo - powiedział Przemysław Kwiatkowski, szef TVN Turbo.
Nowy sezon „Wojen samochodowe” jest niekwestionowanym liderem wiosennej ramówki TVN Turbo. Program, w którym dwóch handlarzy rywalizuje ze sobą w skutecznej sprzedaży aut, ogląda średnio 175 877 widzów (grupa 4+) oraz 122 774 widzów (grupa 16-49). Pierwszy odcinek nowej serii zgromadził 221 000 widzów w grupie docelowej, a jego udział w rynku SHR wyniósł 4,51 proc. W czasie emisji tego programu tematyczny kanał TVN Turbo był piątą najchętniej wybieraną stacją w Polsce, za Polsatem, TVN, TVP2 i TV4.
Wśród wiosennych nowości wyróżnia się szczególnie produkcja „Zawodowi handlarze”. Nowy program TVN Turbo to prawdziwe historie właścicieli i pracowników trzech firm handlujących samochodami. Jego średni wynik to 117 000 (grupa 4+) oraz 91 449 (grupa 16-49) widzów.
Foto: TVN
bak