Znajdź informacje

Hotel Ossa a polskie media


« lista artykułów
2017-04-27

Hotel Ossa od jakiegoś czasu jest na językach wielu osób z branży turystycznej. Z powodu wielu informacji na temat sytuacji tego największego obiektu hotelowo-administracyjego – także budzących poważne wątpliwości – pod koniec marca została zorganizowana specjalna konferencja prasowa Warszawskiej Izby Gospodarczej oraz Stowarzyszenie Polskich Mediów, którą poświęcono kwestii gospodarki turystycznej.

Konferencja prasowa obyła się 21 marca w Warszawskim Domu Technika NOT. Impulsem do jej organizacji były przewijające się w mediach artykuły na temat Hotelu Ossa i stanu jego finansów. Ponieważ traktowały one sprawę dość stronniczo, bez znajomości faktów oraz zasad funkcjonowania  branży turystycznej, na konferencji wiele uwagi poświęcono kompetencjom dziennikarzy piszących o sprawach, na których posiadają bardzo ograniczoną wiedzę.

Zagrożenia z tym związane wyliczył prowadzący konferencję Marek Traczyk, czyli prezes Stowarzyszenia Polskich Mediów i wiceprezes Warszawskiej Izby Gospodarczej. Podkreślił przy tym, iż osławiony przypadek artykułu opublikowany przez Forbesa na temat upadku Hotelu, jest tylko jednym z wielu przypadków, które mogą być interpretowane jako teksty pisane na zamówienie konkurencji. Inne przykłady to choćby sprawa Romana Kluski z Optimusa czy Grazyny Lei, byłej wiceminister MSiT.

Choć w wielu wypadkach dziennikarzy podejrzewa się o stronniczość, być może za poziom ich artykułów odpowiada po prostu brak odpowiedniej wiedzy. Hotelarstwo to branża bardzo dynamicznie zmieniająca się, a jej wpływ na gospodarkę regionu czy nawet całego kraju jest dziś szczególnie widoczny – aktywizuje bowiem wiele różnych innych dziedzin gospodarki. Niestety, hotelom i hotelarzom wciąż brakuje wsparcia, które mogłoby ochronić je przed nieetycznymi praktykami.

Inicjatywę objęcia pod opiekę polskich przedsiębiorców oraz wspieranie innowacyjności i rozwoju podmiotów gospodarczych zapowiedział Marcin Zamojski, Przewodniczący Rady Nadzorczej Warszawskiej Izby Gospodarczej. Zapowiedział on, iż WIG pomoże wszystkim tym, którzy traktowani są nieuczciwie, a pierwszym gestem w tej materii było wręczenie Hotelowi Ossa tytułu  Członka Honorowego Warszawskiej Izby Gospodarczej.

Idealnym podsumowaniem konferencji były słowa Marka Tarczyka, który podkreślił, iż rolą dziennikarza jest pozostanie bezstronnym i rzetelnym oraz otwieranie debaty publicznej. Dlatego też, Warszawska Izba Gospodarcza zaoferowała swoją dyspozycję w roli ekspertów, którzy wzbogaciliby wiedzę dziennikarzy, a co za tym idzie czytelników na temat funkcjonowania branży turystycznej.

Zobacz także

Nowoczesne Budownictwo Przemysłowe
Płyty warstwowe to perfekcyjne połączenie trwałości wysokiej jakości blach, oraz izolacji termicznej jaką oferują nam wełny mineralne. Blachy warstwowe to ...
Kompetencje miękkie – co do nich zaliczamy? Jakie są korzyści z rozwijania kompetencji miękkich w firmie?
W świecie biznesu umiejętności miękkie nabierają coraz większego znaczenia. Pracodawcy i menedżerowie dostrzegają, że nie tylko kompetencje twarde decydują o ...
Skuteczne pozycjonowanie strony w Google i reklama w internecie to ważny element rozwoju e-biznesu
Pozycjonowanie w Google i reklama internetowa to dwa filary, które wspierają rozwój biznesu online. W artykule przedstawiamy, jak działania SEO ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top