Znajdź informacje

Blisko 4 mln widzów meczu Legia - Ajax


« lista artykułów
2017-02-17

TVP była w czwartek pierwszym wyborem widzów. Blisko 4 mln kibiców obejrzało tego dnia w kulminacyjnym momencie mecz Ligi Europejskiej Legia Warszawa-Ajax Amsterdam. Średnia widownia spotkania transmitowanego w TVP1 wyniosła 3,3 mln (udział 23,5%).

Mecz rozegrany na stadionie Legii przy Łazienkowskiej był tego dnia najlepiej oglądaną pozycją Jedynki. A już za tydzień 23 lutego o godz. 19.00 widzowie TVP1 będą świadkami wielkiego rewanżu Legii Warszawa, tym razem na stadionie Ajaxu-Amsterdam.

Wcześniej, podczas transmisji zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich w Pjongczang 35 proc. widzów oglądających telewizję, śledziło transmisję nadawaną w TVP1. Były to najwyższe udziały dnia spośród wszystkich nadawanych wczoraj programów. Średnia widownia transmisji wyniosła ponad 2,1 mln widzów. Konkurs był nadawany w paśmie przedpołudniowym. W kulminacyjnym momencie transmisji (rekordowy skok Macieja Kota) przed telewizorami zasiadło ponad 2,6 mln widzów, a udziały anteny wyniosły w tej minucie prawie 41 proc.

16 lutego udziały dzienne Jedynki w grupie 4+ wyniosły 15,2 proc. i były tego dnia najwyższym wynikiem, a piątym w tym roku - rekord padł 22 stycznia i wyniósł 16,5 proc. w grupie 4+. Te dane pokazują, że Polacy chcąc doświadczać sportowych emocji zawsze wybierają Telewizję Polską.

Foto: TVP

bak

Zobacz także

Nowoczesne Budownictwo Przemysłowe
Płyty warstwowe to perfekcyjne połączenie trwałości wysokiej jakości blach, oraz izolacji termicznej jaką oferują nam wełny mineralne. Blachy warstwowe to ...
Kompetencje miękkie – co do nich zaliczamy? Jakie są korzyści z rozwijania kompetencji miękkich w firmie?
W świecie biznesu umiejętności miękkie nabierają coraz większego znaczenia. Pracodawcy i menedżerowie dostrzegają, że nie tylko kompetencje twarde decydują o ...
Skuteczne pozycjonowanie strony w Google i reklama w internecie to ważny element rozwoju e-biznesu
Pozycjonowanie w Google i reklama internetowa to dwa filary, które wspierają rozwój biznesu online. W artykule przedstawiamy, jak działania SEO ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top