Znajdź informacje

Mniejsze wydatki na reklamę w telewizji i radiu


« lista artykułów
2015-12-30

Komitety wyborcze na reklamę w telewizji i radiu wydały w trakcie tegorocznej kampanii o blisko 3 mln zł mniej niż w 2011 roku - wynika z danych przedstawionych przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji. Zestawienie powstało w oparciu o sprawozdania nadesłane przez nadawców telewizyjnych i radiowych.

Jak wynika z informacji przedstawionych przez KRRiT na podstawie sprawozdań nadesłanych przez nadawców telewizyjnych i radiowych, płatne audycje wyborcze wyemitowano w 105 programach telewizyjnych i 156 programach radiowych. Reklamy wyborcze pojawiły się w dziewiętnastu programach telewizji publicznej: TVP 1, TVP 2, TVP Info, oraz w szesnastu Regionalnych Oddziałach TVP. Płatne materiały wyborcze były obecne również w dwunastu programach koncesjonowanych: TVN, TVN 24, TVN Siedem, TVN 24 Biznes i Świat, Polsat, Polsat News, Polsat News 2, Superstacja, NTL Radomsko, Telewizja Łużyce, Telewizja TVT, TV Republika oraz w 74 programach telewizji kablowych.

Spoty wyborcze wyemitowano w 22 programach radiofonii publicznej oraz w 134 programach radiowych koncesjonowanych. Płatnych spotów wyborczych nie emitowały m.in. dwa programy Polskiego Radia oraz Radio Katowice.

Komitety Wyborcze na ogłoszenia wyborcze wydały:

·         Prawo i Sprawiedliwość - 44,84% - 7 547 158,69 zł;
·         Platforma Obywatelska RP - 35,96% - 6 052 454,44 zł;
·         Polskie Stronnictwo Ludowe - 8,7% - 1 464 943,24 zł;
·         Nowoczesna Ryszarda Petru – 5,14% - 864 421,34 zł;
·         Kukiz’15 – 0,97% - 163 680,69 zł;
·         Razem – 0,01% - 1 122,01 zł;
·         Korwin – 1,43% - 240 994,74 zł;
·         Zjednoczona Lewica – 1,86% - 313 338,61 zł;
·         Bezpartyjni – 0,06% - 10 130,90 zł;
·         Zbigniew Stonoga – 0,10% - 16 974 zł;
·         Zjednoczeni dla Śląska – 0,004% - 738 zł;
·         Pozostałe lokalne komitety wyborcze – 0,95% - 154 567,83 zł

Źródło: KRRiT

Bartłomiej Kawalec

Zobacz także

Nowoczesne Budownictwo Przemysłowe
Płyty warstwowe to perfekcyjne połączenie trwałości wysokiej jakości blach, oraz izolacji termicznej jaką oferują nam wełny mineralne. Blachy warstwowe to ...
Kompetencje miękkie – co do nich zaliczamy? Jakie są korzyści z rozwijania kompetencji miękkich w firmie?
W świecie biznesu umiejętności miękkie nabierają coraz większego znaczenia. Pracodawcy i menedżerowie dostrzegają, że nie tylko kompetencje twarde decydują o ...
Skuteczne pozycjonowanie strony w Google i reklama w internecie to ważny element rozwoju e-biznesu
Pozycjonowanie w Google i reklama internetowa to dwa filary, które wspierają rozwój biznesu online. W artykule przedstawiamy, jak działania SEO ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top