Znajdź informacje

Jak działa platforma indaHash? Poznaj najważniejsze fakty (materiał partnera)


« lista artykułów
2016-07-01

Platforma indaHash to nowy sposób na zarabianie pieniędzy w Internecie. To także doskonałe rozwiązanie dla firm, które chcą szybko i skutecznie dotrzeć do konkretnych odbiorców. Jeśli posiadasz konto na Instagramie, koniecznie poznaj możliwości, jakie oferuje indaHash.

Czym jest indaHash?

Platforma indaHash to nowoczesne rozwiązanie, pozwalające wykorzystać popularne media społecznościowe z jednej strony w celach zarobkowych, z drugiej – w celach marketingowych. W szybki i prosty sposób łączy reklamodawców i influencerów (użytkowników Instagrama, których profil obserwowany jest przez szerokie grono potencjalnych odbiorców reklamy). Co więcej, indaHash daje możliwość dotarcia do osób zainteresowanych konkretną, ściśle określoną tematyką. Dzięki temu inwestowanie w reklamę w znacznie większym stopniu wpływa na wzrost zysków firmy.

Zarabiaj dzięki indaHash!

Na indaHash zarabiać może każdy. Wiele osób posiada już konto na Instagramie i korzysta z niego do własnych, prywatnych celów, niekiedy bardzo intensywnie. Aby przekształcić hobby w sposób zarobkowania, wystarczy rozszerzyć działalność, zdobywając coraz więcej followersów, to znaczy osób, które obserwować będą nasz profil. Po osiągnięciu określonego progu (w tym momencie jest to 700 followersów) i pozytywnym przejściu weryfikacji przez moderatora indaHash, możemy zacząć otrzymywać oferty. Poszczególne kampanie reklamowe, ogłaszane przez różne firmy, różnić się mogą między sobą wymaganiami. Czasem 700 osób obserwujących konto wystarczy, aby wziąć udział w akcji, innym razem reklamodawca może zażyczyć sobie kilku tysięcy followersów. Firma zlecająca reklamę określa także kategorię tematyczną oraz kraj (czy też obszar), do którego ma dotrzeć reklama. Aby doprecyzować, do jakiego grona odbiorców ma ona trafić, może zostać określony także wiek czy płeć Instagramowicza. Od tych właśnie kryteriów zależy, czy otrzymamy ofertę udziału w rozpoczynającej się kampanii, czy też nie. Decydując się na udział w akcji, zobowiązujemy się do wykonania określonego zadania. Warto pamiętać, że za niedotrzymanie umowy (niewstawienie posta lub wstawienie posta niezgodnego z wymaganiami) otrzymujemy żółtą kartkę. Dwie żółte kartki, tak jak w piłce nożnej, skutkują czerwoną kartką i zawieszeniem konta na rok.

Szukasz sposobu na reklamę? Wypróbuj indaHash!

Platforma indaHash to świetny sposób na reklamę zarówno dla dużych, jak i dla małych firm. Dzięki niej dotrzemy do ściśle określonego grona odbiorców. Mamy gwarancję, że będą to osoby zainteresowane produktami czy usługami, jakie oferujemy. Rozpoczynając kampanię reklamową za pośrednictwem platformy indaHash, pamiętajmy, aby dobrze przemyśleć kryteria doboru influencerów. Jeśli chcemy dotrzeć do osób pasjonujących się sportem, reklama powinna być publikowana przez sportowców, trenerów i instruktorów sportu. Jeśli ma trafić do miłośniczek mody, warto wykorzystać do wykonania zadania blogerki modowe.

IndaHash to bardzo przyszłościowy sposób na reklamę, który z pewnością szybko będzie się rozwijał. Warto poznać zalety tego rozwiązania, jeśli jesteśmy aktywni w mediach społecznościowych bądź potrzebujemy skutecznej reklamy w sieci.

Zobacz także

Nowoczesne Budownictwo Przemysłowe
Płyty warstwowe to perfekcyjne połączenie trwałości wysokiej jakości blach, oraz izolacji termicznej jaką oferują nam wełny mineralne. Blachy warstwowe to ...
Kompetencje miękkie – co do nich zaliczamy? Jakie są korzyści z rozwijania kompetencji miękkich w firmie?
W świecie biznesu umiejętności miękkie nabierają coraz większego znaczenia. Pracodawcy i menedżerowie dostrzegają, że nie tylko kompetencje twarde decydują o ...
Skuteczne pozycjonowanie strony w Google i reklama w internecie to ważny element rozwoju e-biznesu
Pozycjonowanie w Google i reklama internetowa to dwa filary, które wspierają rozwój biznesu online. W artykule przedstawiamy, jak działania SEO ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top