Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Vokato od września 2020 r. współpracuje z #GameChangers Harbingers
Harbingers już prawie 3 lata współpracuje z Vokato.
czytaj więcej
Reklamy PPC – co warto wiedzieć?
Reklamy PPC (Pay Per Click) to jedna z najskuteczniejszych form reklamy internetowej, która pozwala na docieranie do grupy docelowej w sposób precyzyjny i efektywny. W tym artykule przedstawimy najważniejsze kwestie związane z reklamami PPC.
czytaj więcej
Generowanie leadów
Generowanie leadów to proces pozyskiwania potencjalnych klientów, którzy są zainteresowani danym produktem lub usługą. Jest to kluczowy element w dzisiejszej rzeczywistości biznesowej, w której konkurencja jest coraz większa, a klienci coraz bardziej wymagający.
czytaj więcej
Marketing e-commerce - skuteczne strategie
E-commerce to dzisiaj jeden z najszybciej rozwijających się sektorów biznesu. Wraz z rosnącym zainteresowaniem tym modelem sprzedaży, zwiększa się również konkurencja na rynku, dlatego coraz ważniejszą rolę odgrywają skuteczne strategie marketingowe. W tym artykule omówimy podstawowe strategie, które pomogą Ci zwiększyć ruch na swojej stronie internetowej i zwiększyć sprzedaż.
czytaj więcej
Czym są materiały pos w reklamie?
W naszym artykule tłumaczymy co oznacza skrót POS, tak często wykorzystywany w biznesie. Z wpisu dowiesz się również jak wyglada wykorzystanie materiałów POS w raklamie i sprzedaży.
czytaj więcej
APLAN MEDIA stworzy animacje dla PFRON-u
APLAN MEDIA wygrała przetarg na stworzenie cyklu produkcji animowanych dla Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Filmy będą edukowały pracowników sektora transportu zbiorowego o szczególnych potrzebach obsługi osób z niepełnosprawnościami.
czytaj więcej
APLAN MEDIA zrealizuje kampanię dla Województwa Śląskiego
Agencja APLAN MEDIA wygrała przetarg Województwa Śląskiego na zaprojektowanie i przeprowadzenie obszernej kampanii na temat poprawy jakości powietrza w ramach projektu „Śląskie. Przywracamy błękit. Kompleksowa realizacja Programu ochrony powietrza dla województwa śląskiego”.
czytaj więcej
Lancerto od prawie 3 lat działa z #GameChangers Harbingers
Harbingers już prawie 3 lata współpracuje z Lancerto. Współpraca od początku opierała się na realizacji wzrostu sesji z ruchu organicznego w serwisie i przychodu generowanego przez ten ruch.
czytaj więcej
Google Ads i inne kanały reklamowe współczesnego marketingu
Zapraszamy do przeczytania naszego artykułu na temat Google Ads i innych kanałów reklamowych w marketingu! Dzięki niemu dowiesz się, jak wykorzystać narzędzia reklamowe, by dotrzeć do swojej docelowej grupy odbiorców i zwiększyć swoją sprzedaż. Poznasz również najnowsze trendy i strategie marketingowe, które pozwolą Ci osiągnąć sukces w dzisiejszym konkurencyjnym świecie biznesu.
czytaj więcej
Kampanie generujące leady
Chcesz wypromować swój biznes w internecie? Przeczytaj artykuł i dowiedz się jak może Ci w tym pomóc generowanie leadów, które jest ważnym elementem strategii marketingowej wielu firm!
czytaj więcej
123456789...787980

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top