Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


fischer nowym Partnerem agencji Harbingers
Z początkiem czerwca fischer Polska Sp. z o.o. — firma będąca liderem rynku zamocowań dołącza do grona Partnerów zespołu #GameChangers Harbingers.
czytaj więcej
2023-06-01, 08:50
Kolporter
Startery z prezentem w salonikach Kolportera
Operator telefonii komórkowej – T-Mobile – wprowadził na rynek nowy zestaw startowy w limitowanej edycji z prezentem. Produkt dostępny jest w całej sieci saloników Kolportera.
czytaj więcej
Wprowadzenie produktu na rynek. Czego nauczysz się od Apple?
Wprowadzenie nowego produktu na rynek jest jednym z najważniejszych kroków w strategii biznesowej każdej firmy. Nowy produkt może pomóc firmie w zdobyciu nowych klientów, zwiększeniu sprzedaży, poprawie wizerunku firmy, a nawet otwarciu nowych rynków. Jak piszą autorzy książki "Marketing" (Kotler, Armstrong, 2013), wprowadzenie nowego produktu na rynek jest kluczowe dla dalszego rozwoju firmy i może przynieść znaczne korzyści, jeśli zostanie przeprowadzone poprawnie.
czytaj więcej
Cztery lata współpracy Puder i Krem z #GameChangers Harbingers
Harbingers od 4 lat współpracuje z Partnerem Puder i Krem. Planując wspólne działania na 2022 rok, krakowska agencja skupiła się na trzech kluczowych wskaźnikach. Pierwszym z nich był wzrost przychodów w roku 2022 w porównaniu do roku poprzedniego, drugim osiągnięcie ROAS na poziomie minimum 900%, trzecim — dynamiczny rozwój e-sklepu Puder i Krem — puderikrem.pl.
czytaj więcej
2023-05-18, 11:50
Kolporter
Salonikowa promocja na Dzień Dziecka
W salonikach Kolportera trwa promocja z okazji nadchodzącego Międzynarodowego Dnia Dziecka. Wybrane zabawki, znajdujące się w ofercie sieci, są w niższych cenach. Promocja będzie trwać do 4 czerwca br. lub do wyczerpania zapasów.
czytaj więcej
Guru marketingu o najciekawszych kampaniach w Polsce. Wśród nich kampania Credit Agricole
Najciekawsze kampanie marketingowe i wyzwania współczesnego marketingu na polskim rynku zostały opisane w książce „Essentials of Modern Marketing – Poland Edition”, która właśnie trafia do księgarń. To pierwsza tego typu publikacja sygnowana przez guru marketingu prof. Philipa Kotlera. Wśród opisanych case’ów jest kampania #mniejplastiku banku Credit Agricole.
czytaj więcej
2023-04-28, 12:34
Kolporter
Bilety Kolei Mazowieckich w ofercie saloników Kolportera
Kolporter nawiązał współpracę ze spółką przewozów kolejowych – Koleje Mazowieckie. W efekcie podpisanej umowy pasażerowie ze Skierniewic i Pomiechówka mogą kupować bilety w salonikach Kolportera.
czytaj więcej
Czy kupowanie odzieży markowej w internecie jest bezpieczne?
Kupowanie odzieży markowej w internecie ma swoje zalety i wady. Aby jednak uniknąć oszustw i nieprzyjemnych niespodzianek, warto dokładnie sprawdzić sklep przed zakupem. W naszym artykule dowiesz się więcej na temat kupowania ubrań online!
czytaj więcej
APLAN MEDIA wypromuje gminę z zabytkami UNESCO
APLAN MEDIA wygrała przetarg dla Gminy Łęknica na stworzenie i przeprowadzenie kompleksowej kampanii, która wypromuje województwo lubuskie jako miejsce o dużym potencjale gospodarczym i turystycznym.
czytaj więcej
Nowe ogólnodostępne i darmowe narzędzie SentiOne - ranking popularności marek aktualizowany co 24 godziny
Polski SentiOne jako pierwszy w branży monitoringu Internetu uruchomił aktualizowany codziennie ranking 100 najpopularniejszych marek w Internecie SentiCharts. Oprócz zestawienia ogólnego dostępne są również listy top 10 w dwunastu kategoriach. SentiCharts są dostępne dla każdego za darmo i obejmują również informacje takie jak sentyment wokół marki czy stosunek liczby wypowiedzi pozytywnych do negatywnych. Dotychczas tego typu informacje były trudne do uzyskania, a podobne zestawienia publikowane wyłącznie w ujęciu miesięcznym lub rocznym. SentiCharts pozwalają m.in. śledzić na bieżąco efekty działań firm - np. pozycje marek Only Bio i E. Wedel w swoich branżach znacząco wzrosły po ogłoszeniu współpracy, a Motorola po wypuszczeniu na rynek nowego smartfona podskoczyła w rankingu ogólnym o sześć miejsc.
czytaj więcej
123456789...787980

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top