Znajdź informacje

Kulinaria, Żywność, Gastronomia


Ponad połowa badanych uznaje napoje w kolorze żółtym za bardziej kwaśne. Postrzeganie smaku płynów w różnych kolorach zmienia się w zależności od kraju
Najnowsze badania naukowców wskazują, że kolor napoju wpływa na postrzeganie przez nas jego smaku, nawet jeśli skład pozostaje niezmieniony. Co ciekawe, udowodniono, że w zależności od kraju pochodzenia respondentów mają oni inne skojarzenia z napojami w różnych kolorach – Polacy częściej interpretują pomarańczowe napoje jako słodkie lub kwaśne, Włosi – typowo słodkie, a Marokańczycy… także słone. Aż 54 proc. badanych ocenia żółty napój jako najbardziej kwaśny, a 34 proc. ten w kolorze czerwonym i pomarańczowym – jako najsłodszy. Przyjemność ze spożywania napojów pomaga wyrabiać sobie nawyk regularnego nawadniania, co jest misją waterdrop®.
czytaj więcej
Branża spożywcza pod presją wyzwań – jak im sprostać dzięki technologii?
Branża spożywcza stoi dziś przed wieloma wyzwaniami, takimi jak rosnące wymagania konsumentów, konieczność zapewnienia pełnej identyfikowalności produktów (traceability), kontrola jakości, optymalizacja procesów produkcyjnych oraz precyzyjne zarządzanie marżowością.

W odpowiedzi na te potrzeby, coraz więcej firm z branży spożywczej sięga po wyspecjalizowane rozwiązania informatyczne, które nie tylko wspierają codzienną pracę, ale także umożliwiają podejmowanie trafniejszych decyzji biznesowych w oparciu o dane. Zapraszamy na dwa wydarzenia, podczas których będzie można zobaczyć z bliska, jak działają rozwiązania informatyczne dla sektora spożywczego.
czytaj więcej
Nowości i klasyka w lodowej ofercie Colian
Znane smaki, wygodne formaty i siła kultowych marek – tak można opisać tegoroczną ofertę lodową Colian. Firma rozwija swoje portfolio na sezon 2025, stawiając m.in. na rodzinną nowość - familijne lody Oranżada Hellena Milk oraz bestsellerową Lodową Kanapkę Grześki. W sprzedaży nie zabraknie też dobrze znanych propozycji, które od lat cieszą się popularnością wśród konsumentów.
czytaj więcej
Słodki akcent na Pierwszą Komunię - eleganckie praliny od marek Solidarność i Goplana
Pierwsza Komunia Święta to wyjątkowe wydarzenie w życiu dziecka, pełne wzruszeń i radości. Tradycyjnie towarzyszą mu nie tylko rodzinne spotkania, ale także upominki, często wręczane ze słodkim dodatkiem. Aby uczynić ten moment jeszcze bardziej wyjątkowym, marki Solidarność i Goplana przygotowały specjalną kolekcję okazjonalnych bezalkoholowych słodyczy. W ofercie znalazły się eleganckie bomboniery L’amour i Czekoladowe Tajemnice oraz galaretki Mella w tematycznych opakowaniach, idealnie wpisujących się w charakter uroczystości.
czytaj więcej
PINTA uwarzyła Grodziskie pro bono
W 15. rocznicę odrodzenia piwa Grodziskiego w Polsce Browar PINTA uwarzył jego potrójną wersję w limitowanej liczbie 1666 butelek. Nie będzie ich ani w sklepach, ani w pubach. Cały dochód ze sprzedaży na zasadzie indywidualnych zamówień zostanie przekazany na pomoc bezdomnym zwierzętom z Żywca i Grodziska Wielkopolskiego.
czytaj więcej
Appetita wystartowała z konkursem „POCZUJ SMAK WIOSNY!”
Appetita zaprasza do udziału w konkursie „POCZUJ SMAK WIOSNY!”, w którym liczy się kreatywność, smak i kulinarna wyobraźnia. Na uczestników czekają atrakcyjne nagrody, m.in. 10 frytkownic beztłuszczowych marki Tefal oraz 20 bonów zakupowych do marketów Dino. Dodatkowo wszyscy laureaci otrzymają zestawy przypraw Appetita.
czytaj więcej
XIV edycja programu „Dobre Działania” rozstrzygnięta – grant trafił do Mąkolna, Sokołowego Kąta, Sarnowa i Szelejewa
Marka Diamant po raz kolejny nagrodziła inicjatywy, które m.in. aktywizują lokalną społeczność, integrują wspólnoty oraz wzmacniają rozpoznawalność regionu. Po rozstrzygnięciu czternastej edycji „Dobrych Działań” dofinansowanie otrzymali: Ochotnicza Straż Pożarna w Mąkolnie, Fundacja Leśne Zacisze z Sokołowego Kąta, Ochotnicza Straż Pożarna z Sarnowa oraz Rada Rodziców ze Szkoły Pod-stawowej im. E. Bojanowskiego w Szelejewie
czytaj więcej
Niezrównane w smaku. Jedyne oryginalne – Jeżyki zaskakują kreatywną odsłoną
Jeśli myślisz, że Jeżyki to tylko ciastko, mamy dla Ciebie coś, co zmieni Twoje spojrzenie. Marka znana z niepowtarzalnego smaku i przywiązania do jakości wchodzi na nowy poziom oryginalności – łącząc siły z MOD Donuts i MIRONS. Efekt? Limitowany donut inspirowany Jeżykami oraz unikatowa kolekcja koszulek, które można... i schrupać wzrokiem, i z dumą nosić.
czytaj więcej
Jak stworzyć idealne świąteczne menu?
Wielkanoc to czas, kiedy tradycja spotyka się z nowoczesnością, a rodzinny stół łączy pokolenia. Niezależnie od tego, czy przygotowania rozpoczynają się na długo przed świętami, czy dopiero na ostatnią chwilę, warto postawić na sprawdzone smaki i wysokiej jakości składniki. Wśród nich nie może zabraknąć produktów WSP "Społem", które od lat towarzyszą Polakom w tych szczególnych chwilach.
czytaj więcej
Wielkanoc pełna słodyczy z Colian
Wielkanoc to czas radości, rodzinnych spotkań i tradycji. To także doskonała okazja, by rozkoszować się ulubionymi smakołykami. Z tej okazji Colian przygotował wyjątkową ofertę, w której znajdziemy zarówno kultowe Figurki Goplana, cieszącego się dużą popularnością Zająca Grześki, jak i Śliwkę Nałęczowską oraz Złotą Wiśnię z serii Art Collection 2025.
czytaj więcej
123456789...777879

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top